تاریخ انتشارجمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۳
موتور جستجوی گوگل پربازدید ترین موتور جستجوی دنیاست که روزانه میلیاردها نفر از طریق این موتور جستجو مطالب مورد نظر خود را یافت می کند.
ایندکس Index شدن مطالب در گوگل | google
ایندکس Index شدن مطالب در گوگل | google

از گوگل بیشتر بدانیم

 گوگل یک شرکت آمریکایی است. این شرکت آمریکایی تقریبا توسط تمامی کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

گوگل دنیای اطلاعات

 با موتور جستجوی گوگل به دنیایی از اطلاعات وارد می شویم و در مورد هر چیزی که می خواهی می توانیم اطلاعات کسب کنیم از مقالات گرفته قیمت خودرو قیمت سکه قیمت ارز و صدها مطالب دیگر امروزه موتور جستجوی گوگل به عنوان یک موتور جستجوی محبوب در تمامی کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و بر اساس آمار داده شده در تمامی دنیا بازدید این موتور جستجو در رتبه اول موتورهای جستجو قرار دارد.

تلاش مدیران وب سایت ها برای آمدن به رتبه اول

 با توجه به محبوبیت موتور جستجوی گوگل بسیاری از مدیران وب سایت ها درصدد افزایش رتبه بندی خود می باشند به همین جهت این مدیران همیشه در صدد شناسایی الگوریتم های جدید گوگل می باشند.

چگونه رتبه وب سایت را در Google افزایش دهیم

 با نوشتن مطالب دست اول و تازه می توان رتبه وب سایت خود را در موتور جستجوی قدرتمند گوگل افزایش دهید هرچه مطالب وب سایت شما جدیدتر و محبوب تر باشند گوگل امتیاز بیشتری به آن خواهد داد.

چگونه مطالب خود را سریعتر ایندکس index کنیم؟

 برای ایندکس شدن سریعتر مطالب خود باید فاکتورهای را در نظر بگیرید از جمله این فاکتورها آپدیت روزانه وب سایت شما می باشد یعنی وب سایت شما در طول هفته هر روز باید آپدیت شود بهتر است روزانه بین ۵ تا ۱۵ مطلب در وبسایت خود منتشر نمایید در صورتی که بعضی روزها مطلب منتشر کنید و بعضی روزها از انتشار مطلب در وبسایت خود خودداری کنید گوگل (Google) به عنوان یک امتیاز منفی به وب سایت شما به آن نگاه می کند سعی کنید مطالب خود را در طول روز پراکنده منتشر نمایید و هر چه از این طریق و این فاکتور استفاده نمایید قطعاً مطالب شما در گوگل سریعتر ایندکس خواهند شد و هرچه مطالب شما در گوگل سریعتر ایندکس شود قطعاً کسب و کار شما بیشتر رونق پیدا خواهد کرد.

از تکرار مطالب سایر سایت ها بپرهیزید 

 برای افزایش رتبه خود در موتور جستجو گوگل و همچنین ایندکس شدن سریع مطالب حتماً باید مطالب شما اختصاصی باشد و از تکرار بیش از حد مطالب دیگر سایت ها بپرهیزید حتی الامکان نیز اگر از مطالب دیگر سایت ها استفاده می کنید حتماً به عنوان مطلب و خلاصه آن را تغییر دهید و این موضوع تاثیر بسزایی در سئو وب سایت خواهد داشت.

 در پایان این نکته قابل ذکر است که موفقیت وب سایت شما در موتور جستجوی گوگل به تلاش شما بستگی خواهد داشت یعنی هر چقدر تلاش بیشتری کنید قطعاً رتبه بهتری در گوگل کسب خواهید کرد گوگل از مطالب تکراری و کپی متنفر است و سعی کنید از مطالب کپی شده کمتر استفاده نمایید و هرچقدر مطالب وب سایت شما اختصاصی تر باشد قطعاً در انتشار مطالب شما و ایندکس شدن مطالب شما در گوگل موثر تر خواهد بود.
https://naftonline.ir/news/25656/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0