تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
ماجرای دریافتی نجومی دو مدیر پتروشیمی امیرکبیر

بازرسی حقوق نجومی پرداختی به ۲ مدیر پتروشیمی را بررسی می کند

بررسی‌ها نشان می‌دهد دو تن از مدیران پتروشیمی امیرکبیر ماهیانه تا ۱۰۰ میلیون تومان دریافتی داشته اند.
شرکت پتروشیمی امیرکبیر | نفت آنلاین
شرکت پتروشیمی امیرکبیر | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  بررسی‌ها نشان می‌دهد دو تن از مدیران پتروشیمی امیرکبیر ماهیانه تا ۱۰۰ میلیون تومان از این شرکت دریافتی داشته‌اند.
 
پیگیری‌ها حاکی است اسناد تخلف این دو مدیر با تاکید شخص وزیر مبنی بر جلوگیری از پرداخت های خارج از چارچوب و شفاف سازی حقوق مدیران شرکت های تابعه به سازمان بازرسی کل کشور داده شده است تا این موضوع را رسیدگی کند.
 
پتروشیمی امیرکبیر یکی از زیر مجموعه های وزارت رفاه است  به این دو مدیر هزینه‌هایی را پرداخت کرده که در این شرایط اقتصادی قابل درک نیست.
 
ماجرای حقوق‌های نجومی چند سالی است که نقل محافل رسانه‌ای شده و طی سال‌های اخیر بارها فیش‌های حقوقی برخی مدیران حواشی بسیاری به وجود آورده است و انتظار می رود دولت جدید با برخورد با نجومی بگیران اعتماد مردم را به دولت بازگرداند.

◀️ نفت‌آنلاین: پرداخت حقوق نجومی در شرکت های پتروشیمی فقط به همین ۲ مدیر ختم نمی شود و شنیده شده بسیاری از مدیران شاغل در شرکت های پتروشیمی میانگین دریافتی بالای ۱۰۰ میلیون تومان دارند! مدیرانی که علاوه بر دریافت حقوق نجومی پروازی هستند و سود کلانی از مدیریت بر شرکت‌های پتروشیمی در شهرهای جنوبی کشور مانند ماهشهر و عسلویه به جیب زده اند!!! امیدواریم با پیگیری #دولت انقلابی بساط مدیران پروازی و نجومی بگیر در جای جای کشور بالاخص در شرکت های نفت ، گاز و  پتروشیمی برای همیشه جمع آوری شود.
https://naftonline.ir/news/25388/
منبع : خبرگزاری فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
نفتی
آقایان اینو اطلاع رسانی و شفاف سازی کنید که این نجومی بگیرها رسمی وزارت نفت نیستن این نفرات همه در شرکت ها و هولدینگ های خصوصی کار میکند. بعد مجلس میاد گیر میده به حقوق رسمی های نفت .
feedback
Romania
رضا
باسلام
فقط عدالت، نیروهای قراردادموقعت با حقوق بسیار کم به سختی زندگی می کنند، از دولت ومجلس خواهشمندم،
که‌ هر چه سریعتر طرح ساماندهی کارکنان را به انجام
برساند، تا شاهد این بی عدالتی ها نباشیم. وسلام
feedback
Iran, Islamic Republic of
چطور یک فوتبالیست بدون هیچ علم و زحمتی حقوق 5تا6میلیاردی میگیره ولی یک نفر که سالها درس خونده و زحمت کشیده با حقوق 1میلیارد میگن زیاده
feedback
Iran, Islamic Republic of
نگاه
اره اخوی...زیاده...فاصله طبقاتی نباس باشه بین یه مدیر و یه کارمند تو یه مجموعه
0