تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
در دیدار زیدی فر از موسسه مطالعات بین المللی انرژی مطرح شد:

تاکید بر همکاری بیشتر صنعت نفت با موسسه مطالعات بین المللی انرژی

در دیدار زیدی فر از موسسه مطالعات بین المللی انرژی بر همکاری بیشتر صنعت نفت با موسسه مطالعات بین المللی انرژی تاکید شد.
موسسه مطالعات بین المللی انرژی | نفت آنلاین
موسسه مطالعات بین المللی انرژی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه مطالعات بین المللی انرژی وزارت نفت، صبح امروز وحیدرضا زیدی معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری با حضور در محل این موسسه از نزدیک در جریان فعالیت های پژوهشی مطالعات بین المللی انرژی وزارت نفت قرار گرفت.
 
وی در جریان این بازدید و در جمع مدیران این موسسه ابراز امیدواری کرد که در دوره جدید همکاری های این موسسه با مجموعه های مختلف وزارت نفت با جدیت بیشتری دنبال شود.
 
دکتر محمد صادق جوکار رییس موسسه مطالعات بین المللی انرژی هم در این جمع با اشاره به ظرفیت های موسسه برای انجام مطاعات تحقیقاتی بر امکان برقراری مکانیزمی جهت پاسخ به نیازهای مطالعاتی بخش های مختلف وزارت نفت تاکید کرد.
 
وی افزود: علاوه برای استفاده از توان موسسه برای پاسخ به بخش های مختلف در وزارت نفت موسسه می تواند از شبکه نخبگانی خود برای پاسخ به سئوالات صنعت نفت استفاده کند.
 
رییس موسسه مطالعات بین المللی انرژی تصریح کرد: این موسسه با استفاده از توان خود می تواند یک بازیگر جدی به عنوان یک اتفاق فکر برای صنعت نفت کشور باشد.
 
همچنین در ادامه این نشست گزارشی از فعالیت های موسسه در حوزه رصد و پایش و ارائه تحلیل های مرتبط با حوزه سیاستگذاری برای صنعت نفت ارائه شد.
https://naftonline.ir/news/25337/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0