تاریخ انتشارشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ از میان حراست های شرکت های تابعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب حائز رتبه برتر گردید.
حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری | نفت آنلاین
حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری  رئیس حراست شرکت آغاجاری با اعلام این خبر اظهار داشت:عملکرد سال ۱۳۹۹حراست های شرکت های تابعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در حوزه های تخصصی مطابق مستندات و اطلاعات ارسالی و رصد مستمر حوزه های متناظر و بر اساس شاخص های حرفه ای و تخصصی سازمان حراست مورد ارزیابی وسنجش قرار گرفت و حراست شرکت آغاجاری در مجموع ارزیابی عملکرد مفتخر به کسب رتبه نخست گردید.

مهندس اله مراد کمائی افزود:حوزه های ارزیابی شده شامل معاونت های :عملیات- پرسنلی- خبر- حفاوا- الکترونیک - پشتیبانی - آموزش و برنامه ریزی و نظارت بوده است.
 
کمائی کسب رتبه برتر حراست شرکت آغاجاری طی ۵ سال متوالی را متاثر از رویکرد جهادی و تخصصی شدن فعالیت های حراست و مبتنی بر اصول و ارزش های حاکم بر سازمان حراست عنوان کرد و گفت:پویایی و اقتدار حراست در سازمان مرهون حمایت وهمراهی مدیران عامل شرکت‌ و تعامل سازنده با دیگر ادارات است و سربازان‌حراست بعنوان پیشگامان تامین امنیت در خط مقدم تولید نقش کلیدی و موثری را در راستای استمرار تولید ایمن و پایدار ایفا می نمایند.
https://naftonline.ir/news/25316/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0