تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
نفت و گاز پارس اعلام کرد: درگذشت همکار عزیزمان «جواد حاجت‌پور» کارمند شاغل در منطقه عسلویه شرکت نفت و گاز پارس وجودمان را مالامال از غم و اندوه کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای خانواده ایشان صبر جمیل مسئلت داریم.
شرکت نفت و گاز پارس | نفت آنلاین
شرکت نفت و گاز پارس | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، متن اطلاعیه منتشر شده شرکت نفت و گاز پارس در این خصوص به شرح ذیل می باشد:

درگذشت همکار عزیزمان «جواد حاجت‌پور» کارمند شاغل در منطقه عسلویه شرکت نفت و گاز پارس وجودمان را مالامال از غم و اندوه کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای خانواده ایشان صبر جمیل مسئلت داریم.

ضمن عرض تسلیت به بازماندگان محترم مرحوم حاجت‌پور و ابراز تأسف و تألم عمیق از این ضایعه تلخ، انتشار اخباری به دور از واقعیت در فضای مجازی از علل این حادثه ناگوار، ما را بر آن داشت تا توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی ارائه کنیم.

مرحوم جواد حاجت‌پور متولد سال 1362، دارای مدرک کارشناسی مدیریت امور گمرکی از دانشگاه علمی و کاربردی عسلویه، متأهل و دارای یک فرزند، به عنوان سرمهماندار در کمپ اقامتی شیرینو مشغول به کار بوده است.

بر اساس مستندات موجود، مجموع خالص دریافتی حقوق و مزایای شغلی مرحوم حاجت‌پور ماهانه نزدیک به 100 میلیون ریال بوده و در آخرین پرداختی، حقوق شهریورماه خود را مطابق با ماه‌های گذشته در موعد مقرر از شرکت افق ماندگار جنوب (پیمانکار طرف قرارداد شرکت نفت و گاز پارس) دریافت کرده است، بنابراین به نظر می‌رسد علت وقوع این حادثه تلخ را نباید در حقوق پایین یا عوامل مربوط به محیط کار جستجو کرد. شایان ذکر است، مشارالیه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی و نیز بیمه تکمیلی بوده است.

با این حال، علت این ضایعه ناگوار توسط مراجع ذیربط در حال بررسی و ریشه‌یابی است و این شرکت خود را به ادای تمامی حق و حقوق قانونی به خانواده ایشان متعهد می‌داند.

ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده مرحوم حاجت‌پور و همکاران‌شان در منطقه عسلویه، برای دلجویی از بازماندگان محترم همکار عزیز از دست رفته‌مان از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.
https://naftonline.ir/news/25164/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سایت عسلویه
چرا تبعیض با این همه فاصله چرا حقوق ۸ تومن و ۷تومن این بنده خدا اگر ۱۰ تومن دریافت میکرده که نمیکرده حتما با هزینه ایاب و ذهاب بوده. چرا تکذیب میکنن . همه نیروهای ارکان ثالث ناراضی اند از وضعیت حقوق خیلی خیلی پایینه و همه به شدت دارن زیر فشار دووم میارن
feedback
Iran, Islamic Republic of
Gh.n
سلام من از پرسنل شرکت نفت و گاز پارس(افق ماندگار جنوب) هستم. حقوق مرحوم جواد حاجت پور بین ۷ تا ۷و نیم بوده و نزدیک ۶ ماهه به دلیل بدهکاری شرکت به بیمه البرز هیچ گونه خدماتی به پرسنل نداده از این رو ما التماس میکنیم از کسانی که در راس کار هستند به کمک سایر پرسنل بیایند که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم الان ما تا ۱۰ هر ماه پول داریم بخدا شرایط ما که در خط مقدم استخراج گاز کشور قرار دارم خیلی خیلی سخته است.
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
همیشه مسولین شانه خالی میکنند
0