تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
مشاور مديرعامل شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب در امور پيگيری و اجرايی از همكاری متقابل اين شركت با شركت آب و فاضلاب استان خوزستان به منظور تسريع در عمليات اجرايی طرح جامع شبکه فاضلاب اهواز و کارون خبر داد.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی نفتخيز، مهندس محمد خانچی اظهار داشت: در این ارتباط جلسات مختلفی با مسئولان و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان برگزار و کارگروه مشترکی برای پیشبرد این طرح تشکیل شد.
 
وی گفت: در این کارگروه مقرر شد جهت تسريع در عمليات اجرايی، تداخل‌های احتمالی كل مسير طرح جامع فاضلاب اهواز با خطوط لوله و تاسیسات نفتی به‌صورت یکجا و در كوتاه‌ترين زمان ممكن بررسی و تعیین تکلیف گردد تا كار با سرعت بيشتری به سرانجام برسد.
 
مهندس خانچی افزود: نگاه مجموعه مناطق نفتخيز جنوب به پروژه‌های عام‌المنفعه همسو با ديگر سازمانها و نهادهای اجرايی است و باهدف انجام اصولی و درست طرح‌ها و پروژه‌ها صورت می‌گيرد تا علاوه بر حفظ حريم ايمنی خطوط لوله و چاه‌های نفت، هيچ‌گونه ريسك و خطری، امنيت و سلامت مردم را به خطر نياندازد.
 
مشاور مديرعامل شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب در امور پيگيری و اجرايی در ادامه با اشاره به اينكه با اجرای طرح جامع شبکه فاضلاب اهواز همگان از مزايای آن بهره‌مند می‌شوند تاکید کرد: تمام تلاش خود را انجام خواهيم داد تا نقاط تلاقی و جبهه‌های كاری را با همكاری مجری و مشاوران طرح، تعیین تکلیف نماييم.
 
شايان ذكر است طرح جامع فاضلاب اهواز پيشرفت ۴۰ درصدی دارد و ۲۰۰ کیلومتر از این شبکه با اعتبارات اهدایی صنعت نفت در حال اجراست که تاکنون ۱۴۰ کیلومتر آن نهایی شده است.
https://naftonline.ir/news/24992/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0