تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
نمایندگانی هم که به او رای دادن وزیر شود باید محاکمه شوند

بیژن زنگنه باید محاکمه شود

عضو هیات علمی دانشگاه صنعت نفت: زنگنه بابت خسارت ۶۰۰ میلیون دلاری که به ایران زد، باید محاکمه شود/ نمایندگانی که به زنگنه رای دادند تا او وزیر شود نیز در این خسارت بزرگ مقصرند!
مطالبه مهم در خصوص محاکمه زنگنه | نفت آنلاین
مطالبه مهم در خصوص محاکمه زنگنه | نفت آنلاین
به گزارش‌ نفت‌ آنلاین ، عضو هیات علمی دانشگاه صنعت نفت اعلام کرد مسببان عقد قرارداد کرسنت از جمله وزیر وقت نفت و حتی نمایندگانی که به زنگنه رای اعتماد داده‌اند باید محاکمه شده و خسارت تحمیلی به کشور بابت این قرارداد را باید شخص وزیر نفت و این نمایندگان بدهند نه دولت و نظام! دکتر جلال الدین هاشمی اذعان داشت که مسببان این واقعه حتما باید توسط نظام مورد بازخواست و محاکمه قرار بگیرند.

پ‌ن : لازم به ذکر است شرکت «دانا گاز» امارات مدعی شده است که یک دادگاه بین‌المللی، شرکت ملی نفت ایران را در رابطه با پرونده کرسنت به پرداخت جریمه به‌ میزان ۶۰۷.۵ میلیون دلار محکوم کرده است. این بخش اول جریمه است و رای دادگاه در خصوص جریمه بعدی در آینده اعلام خواهد شد!
https://naftonline.ir/news/24971/
منبع : نود اقتصادی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Romania
سالاروند
خب از خزانه دولت خسارت بدید برای شما مهم نیست پول‌های مردم رو به باد بدید ویک نمایش 😠دروغین با اون سیرک مسخر تون به راه بیندازید ...😠
feedback
Iran, Islamic Republic of
محید
زنگنه باید حبس ابد با تمام مدیران انسانی بهره برداری فروش مردک خام فروشی رو بیست سال خیانت در اصل اعدام الان چرا تحریم اثر داره به خاطر تفکر احمقانه زنگنه ومشاوران اون الان هم اوجی دقیقا از بقایای زنگنه استفاده میکنه خود مددی خجسته مهر اقای رییسی خواهشمندیم پاکسازی وحذف پیمانکار رو قبل سال انجام بدهید
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید گنجون باشت
کاملا موافق محاکمه این جرثومه فساد و نه تنها بخاطر کرسنت بلکه بخاطر حق و حقوقی که از کارگران رسمی و غیر رسمی خصوصا تبدیل وضعیت جانبازان پایمال کرد مستحق محاکمه است گر چه هزاران دلیل برای محاکمه این مردک چند تابعیتی وجود دارد. همچنین سهل انگاری تمام کسانی که به ایشان رای اعتماد دادند بنوعی شریک جرمند ‌.و مستحق محاکمه اند .
0