تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
با تلاش گروه جهادي بسیج سازندگی پايگاه مقاومت بسيج شركت بهره‌برداري نفت و گاز كارون يك باب مدرسه 2 کلاسه در روستاي عنیت بخش غیزانیه اهواز بازسازي ، تکمیل و در هفته دفاع مقدس افتتاح شد.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومي شركت بهره‌برداري نفت و گاز كارون، آيين افتتاح اين مدرسه روز سه‌شنبه(ششم مهرماه 1400) با حضور جمعي از مسئولان اين شركت، فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان و بخشدار غيزانيه برگزار شد.

در ابتداي اين مراسم فتح‌اله گشتاسبي فرمانده پايگاه مقاومت بسيج شركت بهره‌برداري نفت و گاز كارون ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: عملیات بازسازی این مدرسه به همت بسیجیان جهادی این پایگاه از زمستان سال گذشته آغاز شد و در این مدت، عملیات احداث دیوار آجری-فلزی به طول 70 متر و تعمیرات کلاس‌ها و رنگ آمیزی درب و پنجره و دیوارها به صورت کامل انجام شد.

در ادامه سرهنگ عباس ممبيني فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان با گراميداشت يادوخاطره شهدا و رزمندگان 8 سال جنگ تحميلي، از تلاش‌هاي شركت بهره برداری نفت و گاز كارون در زمينه عمل به مسئوليت‌هاي اجتماعي قدرداني كرد.

رسول ساكي بخشدار غيزانيه نيز اهتمام شركت بهره‌برداري نفت و گاز كارون در زمينه محروميت زدايي و اقدامات عام‌المنفعه اين شركت را در بخش غيزانيه مورد تقدير قرار داد.

حجت‌الاسلام ذاكر نژاد امام جماعت نماز خانه مرکزی امام علي (ع) شركت كارون از ديگر سخنرانان اين مراسم بود كه در خصوص اهميت تعليم و تريبت و علم‌آموزي سخن گفت.

شايان ذكر است مدرسه شهيد صفدري روستاي عنيت در مجاورت واحد نمکزدایی شماره یک اهواز قرار دارد که بازسازي آن در مدت 9 ماه انجام و همزمان با آغاز سال تحصيلي آماده بهره برداری شد.
https://naftonline.ir/news/24964/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0