تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
رصد فضای مجازی نشان میدهد مردم بی صبرانه در انتظار ساخت و پخش سریال گاندو 3 ( فصل سه ) می باشند.
ساخت فصل ۳ سریال گاندو | گاندو سوم
ساخت فصل ۳ سریال گاندو | گاندو سوم
ساخت و پخش سریال گاندو از سال 1398 آغاز شد. آغاز به پخش این سریال با واکنش های زیادی توسط دولت وقت مواجه شد و تلاش های بسیاری برای متوقف شدن پخش آن صورت گرفت.

محبوبیت گاندو در میان مردم

اما گاندو به سرعت در میان مردم محبوبیت های زیادی پیدا کرد بطوری که پس از ساخت و اتمام پخش فصل یک به سرعت بینندگان تلویزیونی در فضای مجازی خواستار ساخت و پخش فصل دوم سریال گاندو شدند و با توجه به درخواست مردم فصل 2 این سریال نیز ساخته و پخش شد و حال که هفته گذشته فصل دو این سریال نیز به پایان رسید مردم با انتشار وضعیت ، استوری و ... خواستار ساخت و پخش فصل سوم این سریال شدند.

نظرات مردم در خصوص ساخت فصل سه ( ۳ ) سریال جذاب گاندو در لینک زیر:
کلیک کنید

 
آیا محمد گاندو ( وحید رهبانی ) واقعا شهید شده است؟

در آخرین قسمت سریال گاندو 2 فیلمی از حمله به خودروی حامل محمد نشان داده می شود و بعد از آن طوری وانمود شده است که انگار محمد شهید شده است؟ البته باید دید در فصل سوم سریال گاندو چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا واقعا این شخصیت در این فیلم شهید شده است؟ مخاطبین تلویزیونی پیش بینی کرده اند محمد گاندو در فصل سوم این سریال مجددا حضور داشته باشد و در آخرین قسمت گاندو دو زخمی شده باشد.

با تفاسیر صورت گرفته مردم ایران رضایت کاملی از پخش این سریال داشته و دارند و بی صبرانه در انتظار ساخت و پخش فصل سوم 3 سریال گاند می باشند.

https://naftonline.ir/news/24780/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0