تاریخ انتشارجمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
رییس مجلس در پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار عباس سرخیلی از فرماندهان و بنیانگذاران زرهی و توپخانه سپاه و پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت را تسلیت گفت.
پیام قالیباف برای درگذشت حاج عباس سرخیلی | نفت آنلاین
پیام قالیباف برای درگذشت حاج عباس سرخیلی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  محمدباقر قالیباف در پیامی با ابراز تاسف و تاثر از درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار عباس سرخیلی از فرماندهان و بنیانگذاران زرهی و توپخانه سپاه و پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت نوشت: این فرمانده و رزمنده دلاور که از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس بود، همواره در سنگر پاسداری از ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های نظام مجاهدتی وصف‌ناپذیر داشتند و هیچگاه پای از این‌ سنگر مقدس و وظیفه خطیر عقب ننشست.
 
رییس مجلس شورای اسلامی در این پیام ضمن تسلیت و تعزیت به مردم استان خوزستان، همرزمان، خانواده معزز به ویژه همسر ارجمند و برادران گرانقدر و سایر وابستگان، برای آن سردار سلحشور که‌ اینک به برادر شهیدش پیوسته است، رضوان و علو درجات، و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.
 
سردار حاج «عباس سرخیلی» فرمانده تیپ زرهی ۷۲ محرم در سال‌های دفاع مقدس، روز (پنجشنبه) بر اثر ابتلا به بیماری کرونا و وخامت حال ایشان بعلت آثار شیمیایی جنگ به همرزمان شهیدش پیوست.

◀️ پ‌ن: لازم به ذکر است حاج عباس سرخیلی سال ۱۳۵۵ با استخدام در پتروشیمی جزیره خارک وارد صنعت نفت شد و با شروع جنگ پس از ماموریت به سپاه در دوران دفاع مقدس نیز فرماندهی تیپ زرهی معروف و قهرمان سال‌های دفاع مقدس " تيپ ۷۲ محرم" را برعهده داشتند؛ ایشان از جانبازان شیمیایی و برادر یک شهید دفاع مقدس نیز بودند که بعلت ابتلا به ویروس منحوس کرونا و وخامت حال ایشان با توجه به آثار شیمیایی به لقاءالله پیوست./روحش شاد و یادش تا ابد گرامی باد.
https://naftonline.ir/news/24749/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0