تاریخ انتشارسه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
رئيس هيئت مديره شرکت مارون کاران مجری طرح های نگهداشت و افزایش تولید اهواز ۱۴ و سولابدر در مناطق نفتخیز جنوب گفت: با آغاز عمليات اجرايی این طرح‌ها، ۲۵۰ نيروی بومی جديد به‌کارگیری شده‌اند.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی نفتخيز، حميد تقوی‌فر افزود: شرکت مارون‌کاران به عنوان يکی از شرکت های بومی استان خوزستان با مشارکت شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی قشم (OEID) بسته‌های قراردادی طرح نگهداشت و افزايش توليد اهواز ۱۴ و سولابدر شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را اجرا می‌کند و با توجه به تاکید کارفرما و در راستای عمل به مسئوليت‌های اجتماعی، اولويت جذب نيروی کار را به ساکنان بومی مناطق اجرای طرح داده است.

وی با اشاره به مزيت‌های نسبی پيمانکاران بومی در اجرای طرح‌های توسعه صنعت نفت اظهار داشت: پيمانکاران بومی به دليل آشنايی با شرايط جغرافيايی و اجتماعی منطقه، می‌توانند با محيط پيرامونی تعامل مناسبی برقرار کنند و پروژه‌های صنعت نفت را با سرعت به پیش ببرند که البته شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز در طرح‌های ۲۸ مخزن به شرکت‌‌های توانمند و صاحب صلاحیت استان خوزستان به همین دلیل توجه داشته است.

رئيس هيئت مديره شرکت مارون کاران درباره استفاده از تجهيزات ساخت داخل گفت: خوشبختانه سازندگان استان خوزستان در سال‌های اخير رشد قابل توجهی داشته‌اند و در طرح‌های نگهداشت و افزايش توليد اهواز۱۴ و سولابدر نيز از توليدات آنها استفاده خواهيم نمود. 

وی درباره طرح‌های نگهداشت و افزايش توليد مناطق نفتخيز جنوب گفت: طرح‌های نگهداشت و افزايش توليد نقش مهمی در رونق اشتغال، ساخت داخل و گردش مالی در استان‌های نفتخيز دارند و با حمایتی که  شرکت ملی نفت ايران و شرکت ملی مناطق نفتخيز جنوب از پیمانکاران بومی کرده و خواهند کرد، ان شاءالله در آینده شاهد رشد بیشتر پیمانکاران بومی در طرح های توسعه ای خواهیم بود.
https://naftonline.ir/news/24718/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0