تاریخ انتشاردوشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
عدم برگزاری آزمون استخدامی در ۸ سال گذشته و بازنشسته شدن بسیاری از متخصصین نفتی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را با کمبود شدید سرانه دریافتی مواجه کرده است.
سازمان بهداشت و درمان نفت | نفت آنلاین
سازمان بهداشت و درمان نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین، در ۸ سال گذشته تعداد زیادی از پرسنل نفت بازنشسته شدند و علاوه بر این هیچگونه آزمون استخدامی برای جذب نیرو جدید برگزار نشد.
 
 این موضوع باعث شد میزان سرانه دریافتی سازمان بهداشت و درمان نفت در چند سال گذشته بشدت کاهش پیدا کند و این سازمان دچار مشکلات بزرگی شود.
 
 با توجه به موارد گفته شده و عدم احتمال برگزاری آزمون استخدامی در سال جاری ، اجرای هر چه سریعتر قانون تبدیل وضعیت ایثارگران و تزریق نیروی رسمی به سیستم می تواند از مشکلات پیش روی این سازمان بکاهد. 
 
لازم به ذکر است مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز ماه گذشته به این موضوع اشاره کرده بود و از کاهش شدید سرانه دریافتی این سازمان بدلیل بازنشسته شدن بسیاری از پرسنل نفت و عدم برگزاری آزمون استخدامی انتقاد کرد.
 
◀️ پ‌ن : خدمات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در چند سال گذشته بسیار ضعیف تر از قبل شده است/ البته  منکر زحمات این عزیزان در ایام سخت کرونایی نیستیم/ اما امیدواریم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران و رسمی شدن این افراد باعث افزایش سرانه دریافتی این سازمان و در نتیجه افزایش کیفیت خدمات ارائه شده سازمان به پرسنل نفت شود.
https://naftonline.ir/news/24711/
منبع : کانال تلگرام نفت خوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام

ضمن احترام به همکاران محترم ایثارگر

حال بهداشت و درمان نفت با چابک سازی و اجرای عدالت اجتماعی و تبدیل وضعیت به حق تمام نیروهای قراردادی و ساماندهی نیروهای پیمانکاری به همراه انتخاب مدیریت قوی و انقلابی در کل سازمان اصلاح جهت پیگیری مطالبات و دغدغه های همکاران غیر رسمی سازمان بهداشت و درمان نفت بهتر می شود.
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام و تشکر فراوان از پیگیری های نفت آنلاین. امیدوارم طرح تبدیل وضعیت ایثارگران قراردادی هر چه زودتر به واقعیت تبدیل شه و پرسنل از بلاتکلیفی بیرون بیان. و مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان پاسخگو این موضوع باشن.
feedback
Germany
پرسنل پیمانکاری
ممنون از نفت انلاین بابت پرسنل مظلوم پیمانکاری
0