تاریخ انتشارشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
رئیسی: مدیران استان خوزستان باید در استان مستقر باشند

خبر بد برای بعضی از مدیران پروازی نفت در استان خوزستان

رئیس جمهور در جلسه شورای اداری خوزستان گفت: مدیران پروازی باید از چرخه مدیریت استان خوزستان حذف شوند و به هیچ عنوان نمی پذیرم که مدیری در استان خوزستان پروازی باشد.
آیت الله سید ابراهیم رییسی | نفت آنلاین
آیت الله سید ابراهیم رییسی | نفت آنلاین
آیت الله رییسی در نشست شورای اداری استان خوزستان: با توجه به شرایط خاص استان خوزستان و برای رفع مشکلات موجود نیازمند استقرار مدیران در استان هستیم و مدیران پروازی نمی توانند بر مشکلات استان فائق آیند.
 
مدیران پروازی باید از چرخه مدیریت استان خوزستان حذف شوند و به هیچ عنوان نمی پذیرم که مدیری در استان خوزستان پروازی باشد و این در برخی دیگر از استانها هم باید انجام شود و مدیران پروازی از چرخه مدیریت حذف شوند.
 
◀️ نفت آنلاین : شرکت های پتروشیمی مستقر در ماهشهر دارای بیشترین مدیران پروازی در سطح استان خوزستان می باشند و تلاش‌ها برای جلوگیری از این موضوع تاکنون بی نتیجه بوده است و اما امیدواریم با پیگیری دولت انقلابی آقای رییسی بزودی شاهد حذف مدیران پروازی در این شهرستان باشیم؛ همچنین سال گذشته نیز دکتر حسینی نماینده اهواز در آئین تکریم و معارفه استاندار خوزستان (تصویر پیوستی ) اعلام کردند: ۲۸ شرکت از ۳۰ پتروشیمی ماهشهر توسط مدیران پروازی اداره می شود.
https://naftonline.ir/news/24696/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0