تاریخ انتشارشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
چرا بخشنامه های منابع انسانی اجرایی نمی شوند؟

آیا صنعت نفت تا رای اعتماد به وزیر جدید نفت تعطیل شد؟!

شنیده شده در بعضی از شرکت های نفتی بعضی از مدیران بجای پیگیری امورات محوله در حال تلاش برای ماندن و حفظ مسئولیت در دولت جدید هستند!
وزارت نفت | نفت آنلاین
وزارت نفت | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، در حالی که کمتر از ده روز است کار دولت آیت الله سید ابراهیم رییسی آغاز شده است از وزارت نفت و شرکت های زیر مجموعه خبر می رسد روند تبدیل وضعیت مشمولین طرح تبديل وضعیت ایثارگران در شرکت ها نفتی ، ادامه روند تبدیل وضعیت پذيرفته شدگان آزمون آنلاین کارکنان قراردادی مدت موقت ، پیگیری رفع مشکل موضوع اضافات ۱۴۰۰ پرسنل نفت و بسیاری از موارد مرتبط با منابع انسانی نفت متوقف شده است!
 
نکته عجیب تر آنکه شنیده شده در بعضی از شرکت های نفتی بعضی از مدیران بجای پیگیری امورات محوله در حال تلاش برای ماندن و حفظ مسئولیت در دولت جدید هستند!
 
عدم پیگیری و اجرای بخشنامه های مرتبط با منابع انسانی توسط مدیران نفتی دولت قبل بالاخص مدیران منابع انسانی نفت در حالی است که رئیس جمهور شخصا از لحظه آغاز بکار دولت جدید در حالی پیگیری و حضور در بین مردم برای رفع مشکلات بجا مانده از دولت قبلی می باشد .
 
حال سوال اینجاست که مدیران نفتی دولت حسن روحانی چه برنامه ای برای اجرای بخشنامه های منابع انسانی بالاخص در خصوص موارد پیش گفته شده دارند؟ آیا برای پیگیری موارد مربوط به حوزه منابع انسانی نفت می خواهند تا گرفتن رای اعتماد وزیر پیشنهادی نفت صبر کنند؟
 
◀️ پ‌ن: نفت آنلاین عملکرد بعضی از مدیران نفتی دولت قبلی آنهم در حوزه منابع انسانی را زیر ذره بین دارد و هر مدیری که بخواهد با کم کاری و ایجاد نارضایتی عمدی در صنعت نفت ، زمینه ساز بدبینی مردم نسبت به کار و تلاش دولت انقلابی آیت الله رییسی را فراهم کند بصورت شفاف در رسانه نام آنرا اعلام خواهیم کرد.
https://naftonline.ir/news/24609/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0