تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
در حالی طرح طبقه بندی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای کارکنان پیمانکاری حجمی نیز در حال اجرایی شدن است که در شرکت ملی حفاری ایران همچنان از اجرای طرح خبری نیست.
اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در نفتخیز جنوب و ملی حفاری | نفت آنلاین
اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در نفتخیز جنوب و ملی حفاری | نفت آنلاین
شركت مناطق نفتخیز جنوب :طرح طبقه‌بندی مشاغل برای نیروهای حجمی این شرکت اجرایی میشود؛اطلاعات کارکنان ارکان ثالث NISOC در هفته جاري درسامانه ساپنا تغذيه شد وتا ماه آينده طرح طبقه بندي مشاغل برای آنها اعمال خواهد شد؛همچنین پیش از این ودر چارچوب ضوابط ابلاغی موردموافقت دو وزارت نفت و تعاون، طرح طبقه‌بندی مشاغل برای ۱۷۷۰۰ نفر  از همکاران پیمانکاری این شركت اجراشد.
مهندس احمد محمدی نفتخیز جنوب
◀️همچنین تصاویر پیوستی دیدار مدیرعامل NISOC با نمایندگان کارکنان پیمانکاری این شرکت جهت رسیدگی به خواسته ها ومشکلات این دسته از پرسنل را نشان میدهد و این دیدار اهمیت این پرسنل را برای مدیریت ارشد NISOC نشان می دهد.
 
◀️ نفت‌ آنلاین :اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای کارکنان پیمانکاری نفتخیز جنوب در حالی است که در همسایگی این شرکت در جنوب ،کارکنان شرکت ملی حفاری همچنان در انتظار اجرای این طرح توسط منابع انسانی این شرکت می باشند و وعده ها برای اجرای این طرح در بزرگترین شرکت حفاری ایران همچنان محقق نشده است !!
https://naftonline.ir/news/24579/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0