تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از پیشرفت ۸۴ درصدی برنامه تعمیرات اساسی این شرکت به‌عنوان بزرگترین برنامه تعمیرات اساسی صنعت نفت کشور در سال ۱۳۹۹ خبر داد.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، غلامرضا نورانی گفت: برنامه تعمیرات اساسی سال ۹۹ در سه بخش تاسیسات فرآورشی، تجهیزات فرآیندی و ماشین‌آلات دوار بالای چهار هزار اسب‌بخار در گستره عملیاتی این شرکت برنامه‌ریزی شد که ۸۴ درصد اقدام‌های آن نسبت به بودجه تخصیص یافته، محقق شده است.
 
وی با بیان اینکه برنامه تعمیرات اساسی در سال ۹۸، به میزان ۸۳ درصد منابع مالی تخصیص‌یافته محقق شده بود اظهار کرد: برنامه تعمیرات اساسی در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ با افزایش جذب ۲۴ درصدی بودجه مصرفی به‌دست آمده که بیانگر انجام کارهای بزرگ‌تر (احجام تعمیراتی بیشتر) نسبت به سال ۹۸ بوده است.  
 
مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: با بودجه سرمایه‌ای قابل‌توجهی که امسال تخصیص یافته است، فعالیت‌های تعمیرات اساسی نسبت به پارسال افزایش خیره‌کننده‌ای خواهد داشت.
 
نورانی ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی در تحقق این دستاورد و مشارکت موثر شرکت‌های بهره‌بردار تابعه و مدیریت‌های ستادی یادآور شد: برنامه تعمیرات اساسی تاسیسات و تجهیزات فرآیندی در سال ۹۹ در حالی انجام شد که شاهد محدودیت‌هایی از قبیل شیوع ویروس همه‌گیر کرونا، افزایش حجم کار ناشی از استهلاک تاسیسات و افزایش نسبی دمای هوا در ماه‌های گرم سال بودیم.
 
بر اساس این گزارش، برنامه جامع تعمیرات اساسی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به‌عنوان بزرگترین برنامه تعمیرات اساسی صنعت نفت کشور، همه‌ساله با هدف پایداری تولید و ایمنی تاسیسات و صیانت از سرمایه های سازمان در سطح شرکت های بهره‌بردار، از سوی مدیریت تولید مناطق نفت‌خیز جنوب برنامه‌ریزی و توسط مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی این شرکت به اجرا گذاشته می‌شود.
https://naftonline.ir/news/24550/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0