تاریخ انتشارجمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
وضعیت کرونایی در سرزمین نفت بحرانی است

کارکنان صنعت نفت در استان خوزستان را دریابید

بحران کرونایی در سرزمین نفت:مردم برای حفاظت از جان خود به مدت دو هفته حتی‌الامکان از خانه خارج نشوند.
شرایط حاد کرونایی در خوزستان | نفت آنلاین
شرایط حاد کرونایی در خوزستان | نفت آنلاین
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز: بیماری کرونا در استان خوزستان به وضعیت بحرانی رسیده و در ۲۴ ساعت اخیر تعداد ۷۲۰۰ بیمار به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که در تمام طول اپیدمی کرونا بی‌سابقه بوده است؛ ویروس با سرعت در حال گردش در جامعه است و به راحتی همه را گرفتار می‌کند. مردم برای حفاظت از جان خود به مدت دو هفته حتی‌الامکان از خانه خارج نشوند؛ هر گونه پروتکل‌شکنی، برگزاری تجمع و ترددهای غیرضروری در این ایام می‌تواند به قیمت به خطر افتادن جان ده‌ها نفر باشد.
 
⛔⛔ نفت آنلاین: صحبت های رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص ضرورت ماندن در خانه بمدت دو هفته در حالی است که از شرکت های نفتی در استان خوزستان خبر می رسد پروتکل های بهداشتی در ادارات رعایت نمی شود و از کاهش نیرو بر اساس بخشنامه های کرونایی خبری نیست!! نکته عجیب تر آنکه در زمان بحرانی شدن وضعیت پایتخت ادارات دو هفته در آنجا تعطیل شدند اما با توجه به اعتراف رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز مبنی بر وخامت وضعیت کرونایی در استان خوزستان خبری از تعطیلی پایتخت صنعت نفت کشور نیست و این سوال در ذهن پیش می آید که چرا بین پایتخت و سرزمین نفت برای مسئولین باید تفاوت داشته باشد!!!!
 
نکته دوم اینکه از ابتدای ماه گذشته ساعات کاری ادارات نیز در استان خوزستان افزایش پیدا کرده است و این موضوع قطعا باعث تشدید شرایط کرونایی خواهد شد!!!
 
شرایط در مناطق عملیاتی نفت بسیار بدتر است و نگرانی های کارکنان اقماری شرکت های نفتی در استان خوزستان بالاخص کارکنان اقماری شرکت ملی حفاری ایران در خصوص ابتلا به این ویروس منحوس بسیار بیشتر از کارکنان ستادی است! 
 
لازم به ذکر است کارکنان ملی حفاری از اقصی نقاط کشور به دکل حفاری محل کار خود مراجعه می کنند و همه آنها در کاروان های حداقل پنج نفره چهارده روز تمام را سپری می کنند و این موضوع احتمال ابتلا آنان به ویروس منحوس کرونا را بسیار بالاتر می برد .
 
صنعت نفت و حفاری از زمان شیوع کرونا در کشور حتی یک ساعت تعطیل نشد و بقول مسئولین این صنعت تعطیل ناپذیر است !!! پس حداقل برای آرامش فکری کارکنان عملیاتی نفت بالاخص صنعت حفاری ، با توجه به اینکه بر اساس نامه رسمی وزارت بهداشت واکسن در فاز سوم به کارکنان عملیاتی نفت تخصیص داده شده است ، موضوع تزریق واکسن پیگیری شود تا کارکنان عملیاتی با آرامش فکری بیشتری بتوانند چرخ اقتصاد کشور را بچرخانند.
 
کرونا کاروکنان نفت واکسن
https://naftonline.ir/news/24534/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0