تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
حوزه مقاومت بسیج شهیدتندگویان(وزارت نفت - جنوب) از سوی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) در میان حوزه‌های ۲۸ شهرستان استان خوزستان به عنوان برترین حوزه مقاومت کارمندی انتخاب شد.
حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت | نفت آنلاین
حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی نفتخیز جنوب،  این حوزه برای سومین سال پیاپی بر اساس ارزیابی‌های عملکرد سازمانی و برنامه‌های ابلاغی از سوی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان مفتخر به کسب عنوان موفق‌ترین حوزه بسیج کارمندی در سطح سپاه ولی‌عصر(عج) در دهمین جشنواره مالک اشتر سپاه شد.
 
در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ نیز حوزه مقاومت شهیدتندگویان هم در سطح استان خوزستان هم در سطح وزارت نفت حائز مقام برتر شده بود.
 
سرهنگ عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدتندگویان در تشریح عملکرد این حوزه اظهار داشت: این حوزه علاوه بر اینکه در سطح بسیج کارمندی سپاه استان خوزستان بیشترین پایگاه تابعه و وسیع‌ترین گستره فعالیت را دارد، حجم عظیمی از فعالیت‌های محرومیت‌زدایی را انجام داده که موجب انتخاب آن به عنوان برترین حوزه بسیج کارمندی در سطح استان شد.
 
سرهنگ ممبینی افزود: از عمده‌ترین اقدامات این حوزه در سال ۱۳۹۸، حضور فعالانه پایگاه‌های مقاومت بسیج در مدیریت بحران سیل سراسری استان خوزستان بود که علاوه بر امداد رسانی به مردم سیل‌زده و جلوگیری از پیش‌روی سیلاب در شهرها و روستاها ، نسبت به اسکان موقت سیل‌زدگان و تامین مایحتاج آنها اقدامات قابل توجهی صورت گرفت.
 
وی افزود :‌علاوه بر این اقدامات در سال ۱۳۹۸ تعداد ۱۰ واحد مسکونی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در مناطق آسیب دیده از سیل در سوسنگرد، الهایی، بامدژ، حمیدیه، احداث و تحویل داده شد.
 
سرهنگ ممبینی گفت: از اقدامات شاخص این حوزه در سال ۱۳۹۸، پشتیبانی از ستاد اربعین حسینی(ع) خوزستان، میزبانی از کاروان های راهیان نور وزارت نفت، احداث یک واحد مسکونی در مسجدسلیمان به دنبال وقوع زلزله، برگزاری اردوهای زیارتی مشهدمقدس و انجام برنامه‌های فرهنگی مناسبتی بود.
 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدتندگویان ادامه داد: طی یکسال اخیر نیز با شیوع ویروس منحوس کرونا گروه‌های جهادی همچنان فعال بودند و نسبت به تعمیر و بازسازی ۱۸ واحد مسکونی در منبع آب اهواز، گندزدایی معابر و اماکن عمومی درشیوع کرونا، توزیع ماسک و اقلام بهداشتی و توزیع آبمیوه در بیمارستان‌های اهواز اقدام نمودند.
 
سرهنگ ممبینی گفت: همچنین از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون با کمک‌های کارکنان ۱۷۵۰۰ بسته معیشتی و ۶۵۰۰ بسته‌ی نوشت‌افزار تهیه و میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است.
https://naftonline.ir/news/23946/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0