تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران، گفت: پیگیری مشکلات کارکنان عملیاتی و اعتبارات لازم برای اجرای طرح‌های بازسازی و توسعه‌ای در دستور کار سازمان برنامه و بودجه قرار دارد.
شرکت نفت فلات قاره ایران | نفت آنلاین
شرکت نفت فلات قاره ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، سیدحمید پورمحمدی به همراه جمعی از مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور در سفری یک‌روزه به پایانه شناور فرآورشی (FPSO) کوروش و سکوی نفتی سلمان که روز پنجشنبه (نهم، اردیبهشت‌ماه) انجام شد، ضمن آشنایی با روند فعالیت‌های کارکنان شرکت نفت فلات قاره ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های انجام‌شده مشکلات کارکنان صنعت نفت دریایی ایران برطرف شود.
 
علیرضا سلمان‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران نیز در این بازدید گزارش کاملی از اقدام‌ها و فعالیت‌های انجام‌شده از سوی کارکنان این شرکت در بهره‌برداری و استخراج نفت و گاز خلیج فارس ارائه کرد.
 
این گروه در این سفر یک‌روزه ضمن بازدید از منطقه عملیاتی کیش و ارائه توضیحات لازم پیرامون روند کار در این منطقه، به لاوان رفتند و در نشستی با بهروز علی‌آبادی، رئیس منطقه لاوان درباره مهم‌ترین مشکلات و چالش‌های کارکنان مناطق عملیاتی بحث و بررسی شد.  
 
سکوی بهره‌برداری سلمان، مقصد بعدی این گروه بود که طی آن شهرام شریفی، معاون سکوی سلمان گزارش کاملی درباره روند فعالیت‌ها، مشکلات و چالش‌های کارکنان اقماری ارائه داد.
 
پورمحمدی در پایان این سفر ضمن تمجید از تلاش‌های کارکنان صنعت نفت دریایی ایران در ایجاد ارزش افزوده و تولید ثروت برای کشور، پیگیری مشکلات کارکنان عملیاتی و اعتبارات لازم در اجرای طرح‌های بازسازی و توسعه‌ای را در برنامه‌های آن سازمان قرار داد.
 
معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه همچنین ابراز امیدواری کرد روند اصلاح و واقعی شدن بودجه اختصاص‌یافته به این شرکت ادامه داشته باشد.
 
سلمان‌زاده نیز از نگاه ویژه سازمان برنامه و بودجه در اصلاح بودجه تخصیص یافته به این شرکت قدردانی کرد.
https://naftonline.ir/news/23805/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0