تاریخ انتشارشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳
استاندار خوزستان مجوز تعطیلی مشاغل غیرضروری در این استان نفتخیز را صادر کرد.
استانداری خوزستان | نفت آنلاین
استانداری خوزستان | نفت آنلاین
دشتکی، استاندار خوزستان:در خصوص کارکنان ادارات مطابق دستورالعمل اعلام شده شهرهای قرمز تا یک سوم، شهرهای نارنجی تا یک دوم و شهرهای زرد تا دوسوم در محل کار حاضر شوند و وقتی قید "تا" به کار رفته دستگاه ها می توانند با ظرفیت کمتری از این رقم از کارکنان حاضر در محل کار برای اداره امور بهره ببرند.
 
 در شهرهای قرمز دستگاه هایی که ضروری نیستند تا ۱۰ درصد کارکنان حضور داشته باشند و در صورتی که مدیر سازمانی تشخیص دهد به جز نیروهای حراست و نگهبانی آن سازمان تعطیل شود.
 
در حال حاضر ساعت اداری در استان ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ است که با قانون ۴۴ ساعت در هفته مغایرت دارد اما به دلیل شرایط کرونایی این ساعت اداری را تغییر ندادم.
 
◀️ نفت آنلاین : همچنین بر اساس پیگیری نفت آنلاین از شرکت ‌های نفتی جنوب ، بخشنامه های قبلی کرونایی شرکت‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب ، شرکت ملی حفاری ایران و سایر شرکت‌های نفتی در این استان همچنان به قوت خود باقیست و با توجه به صحبت‌های امروز استاندار خوزستان در صورت انجام تغییرات اطلاعیه جدید صادر خواهد شد؛ همچنین کلیه مدیران و روسای ادارات صنعت نفت در این استان ملزم به رعایت بخشنامه های کرونایی می باشند .
https://naftonline.ir/news/23677/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
کینگ
تو شرکت نفت مسجدسلیمان بخشنامه های کاهش نیرو اجرا نمیشه که هیچ،همه پنج شنبه ها هم اجبارن نیروها رو میارن سر کار.اکثر همکارا کرونا گرفتن و شرایط خیلی حاده
feedback
Iran, Islamic Republic of
قراردادی
چطور ملزم به رعایت‌ شده اند که اصلا رعایت نمیکنند؟
ادارات نفت با همه پرسنل کار میکنند
هیچکس برای دستور ایشان و پروتکل ها و بخشنامه ها تره هم خرد نمیکند
در نفت و گاز مارون که هیچ رئیس و مدیری رعایت نکرده است و همه سر کار حاضرند و بخشنامه ها را گویا نمیخوانند
0