تاریخ انتشارجمعه ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
یوسفی: تا تکمیل همه واحدها در کنار کارکنان نفت هستم

سومین بازدید نماینده اهواز از پروژه مسکن مهر نفت اهواز

مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی برای سومین بار در چند ماه گذشته از پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز بازدید کردند.
صحبت یکی از اعضا با نماینده اهواز در حاشیه بازدید مهندس مجتبی یوسفی از پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز | نفت آنلاین
صحبت یکی از اعضا با نماینده اهواز در حاشیه بازدید مهندس مجتبی یوسفی از پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، صبح امروز مهندس مجتبی یوسفی نماینده اهواز در مجلس با حضور در محل پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز با صدها نفر از اعضای پروژه که از کارکنان صنعت نفت در جنوب می باشند دیدار کردند.
 
این سومین بازدید نماینده اهواز از محل پروژه بود و اعضا در جریان اقدامات انجام شده در چند ماه گذشته قرار گرفتند.
 
شایان ذکر است با اقدامات ویژه این نماینده مجلس پیمانکار قبلی بعلت بدعهدی اواخر سال ۹۹ خلع ید و مناقصه شناسایی پیمانکار جدید در روزنامه‌ها منتشر شد و تا چند روز آینده تکلیف پیمانکار جدید پروژه مشخص خواهد شد.
 
همچنین با توجه به پیگیری صورت گرفته بلوک F این پروژه ( حدود ۲۰۰ واحد) که تقریبا کار ساخت آن به پایان رسيده از امروز به یک پیمانکار سپرده شده و تا قبل از پایان خرداد ۱۴۰۰ این واحدها به کارکنان تحویل خواهد شد.
 
مهندس مجتبی یوسفی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار نفت آنلاین گفتند: تا پایان تکمیل و تحویل واحدها به همه اعضا این پروژه در کنار کارکنان صنعت نفت جنوب خواهند بود.
 
در ادامه این بازدید رئیس راه و شهرسازی خوزستان نیز گزارشی از روند شناسایی پیمانکار جدید ارائه و به سوالات اعضا پاسخ دادند.
 
در پایان این دیدار کارکنان صنعت نفت جنوب از پیگیری‌های مهندس مجتبی یوسفی نماینده اهواز در چند ماه گذشته جهت به سرانجام رسیدن این پروژه قدردانی کردند.
 

تصاویری از حضور نماینده اهواز در بین کارکنان صنعت نفت جنوب عضو پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز 

مهندس مجتبی یوسفی مسکن مهر نفت اهواز
https://naftonline.ir/news/23588/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0