تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
رئیس نگهداری و تعمیرات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از انجام بیش از ۱۵۰ عملیات تعمیر و بازسازی قطعات و تجهیزات فرایندی توسط کارشناسان این واحد در ایام تعطیلات نوروز  و شرایط شیوع ویروس کرونا خبر داد.
شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری | نفت آنلاین
شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس محسن دهبانپور با اعلام این خبر افزود: این اقدامات به دلیل ضرورت حفظ و نگهداشت تولید و آمادگی برای بازگشت به تولید حداکثری انجام شد.
 
وی، نصب و آماده سازی کمپرسور هوای ایستگاه تزریق گاز آغاجاری، آماده سازی ردیف های هفتگانه ایستگاه و کلیه چاه های تزریق رینگ شمال و جنوب جهت راه اندازی، همکاری در راه اندازی توربین سولزر ردیف ۲ بوستر،  راه اندازی کمپرسور گازی ردیف ۳ مرحله چهارم تقویت مارون،  آماده سازی ادوات مکانیکی ، ابزاردقیقی و برقی کارخانه گاز و گازمایع ۱۰۰۰و ساخت ، نصب و مونتاژ قطعات ابزاردقیقی کنترل ولو گس به فلر ۸ اینچ کلاس ۱۵۰۰ خروجی ایستگاه بازگردانی با گاز پازنان و آماده سازی ایستگاه جهت راه اندازی را از برجسته ترین اقدامات صورت گرفته برشمرد.
 
مهندس دهبانپور همچنین رفع اشکال شیرآلات و تجهیزات فرآیندی، قطعات برقی ایستگاه ها و تاسیسات برق رسانی، انواع کمپرسور و الکتروموتور در واحدهای عملیاتی مختلف را از دیگر اقدامات این اداره عنوان کرد.
 
رئیس نگهداری و تعمیرات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از همکاری و مشارکت سایر ادارات در تحقق این امر مهم در ایام تعطیلات نوروزی قدردانی کرد.
https://naftonline.ir/news/23552/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0