تاریخ انتشارشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از تحقق ۱۰۴.۵ درصدی تولید نفت خام این شرکت در سال ۹۹ خبر داد و این دستاورد را نتیجه ی اتکا به توان داخلی و دانش بومی برشمرد.
مهندس حمید کاویان | شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون
مهندس حمید کاویان | شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون مهندس حمید کاویان ضمن تاکید بر سرلوحه قراردادن شعار" تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار سال 1400 انتخاب شده است، گفت: سال جاری را نیز در کنار یکایک اعضای خانواده صنعت نفت در راستای تحقق این شعار گام برداشته و همچون گذشته با اقتدار  به تولید پایدار دست خواهیم یافت.
 
وی افزود: خوشبختانه با انجام عملیات تکمیلی بر چاه های توسعه ای، تعمیری و ترمیمی، به ترتیب 3، 30.5 و 59.2 هزار بشکه در روز به میزان تولید افزوده شد که موجبات به دست آوردن برآیند تولید  4.3+ هزار بشکه را تا انتهای سال 99 فراهم آورد.
 
مهندس کاویان به بخشهای دیگر تولید شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز اشاره کرد و یادآور شد: ا انتهای بهمن ماه 99، تولید گاز غنی را به میزان 101 درصد و تولید نفتا را به میزان 102.5 درصد محقق ساختیم که در مجموع یک سال تولیدی خوب را سپری کردیم  و این مهم میسر نمی شد جز با همت، تعهد و تلاش های بی وقفه سرمایه انسانی شرکت، سازندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان داخلی.
 
https://naftonline.ir/news/23388/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0