تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
از سوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان اعلام شد؛

تشریح برنامه‌های بسیج شهیدتندگویان وزارت نفت جنوب در دهه فجر ۹۹

سرهنگ عباس ممبینی از برگزاری ویژه برنامه‌های ایام مبارک دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق نفتخیز جنوب خبر داد.
حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب | نفت آنلاین
حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفت‌خیز، سرهنگ عباس ممبینی با تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای انقلاب، گفت: این برنامه‌ها با همکاری پایگاه‌های بسیج شرکت‌های نفتی در استان خوزستان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
 
وی افزود: مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس با حضور بر سر مزار شهدای گمنام و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران از برنامه‌های محوری به این مناسبت است.
 
سرهنگ ممبینی اظهار کرد: فضا‌سازی تبلیغات و تزیینات محیطی، پخش سرودهای حماسی در واحدهای عملیاتی و واحدهای سازمانی، مراسم نورافشانی همراه با برگزاری جشن‌های سیار به صورت اکیپ‌های خودرویی با اهداء جوایز و اجرای مسابقه از شمار برنامه‌های اجرایی در این ایام مبارک می‌باشد.
 
فرمانده حوزه بسیج مقاومت شهید تندگویان (وزارت نفت - جنوب)، گفت: برگزاری میدان تیر ویژه بسیجیان این حوزه و مسابقات ورزشی دارت و تیراندازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با عنوان جام شهدای انقلاب، از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر امسال است.
 
وی حضور بسیجیان این حوزه در رزمایش خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن و برگزاری مراسم جشن به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه مبارک فجر را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد و افزود: به این مناسبت خواهران بسیجی نیز با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه محترم اهواز دیدار خواهند داشت.
 
سرهنگ ممبینی یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده از سوی این حوزه در دهه فجر را اعزام اکیپ‌های پزشکی برای معاینه و درمان رایگان بیماران به مناطق مختلف کلان شهر اهواز در قالب گروه‌های جهادی عنوان و اظهار کرد: همچنین توزیع یک هزار بسته حاوی کمک‌های معیشتی و فرهنگی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نمایشگاه‌های عکس و مسابقات فرهنگی و همایش برخط با موضوعات اجتماعی در فضای مجازی ویژه خانواده کارکنان از برنامه‌های تدارک دیده در ایام دهه فجر امسال به شمار می‌آید.
 
وی همچنین با اشاره به پنجمین سالگرد شهادت شهیدان محمود مراد اسکندری، علی حسینی کاهکش و داوود نریمیسا از شهدای مدافع حرم صنعت نفت جنوب در عملیات آزادسازی دو شهر نبل و الزهرا در سوریه، گفت: از سوی این حوزه مراسم پاسداشت یاد و خاطره این عزیزان روز  یکشنبه (۱۲ بهمن ماه) در کنار مزار شهدا برگزار شد.
 
 
 
https://naftonline.ir/news/22931/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0