تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
دکتر دهقان از کاهش آمار مبتلایان به کووید 19 و ارائه خدمات در بخش های مختلف بیمارستان به صورت عادی خبر داد.
بیمارستان بزرگ نفت اهواز | نفت آنلاین
بیمارستان بزرگ نفت اهواز | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، دکتر بهرام دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با اشاره به کاهش آمار مراجعین مشکوک و محتمل بیماری کووید 19 گفت : با توجه به رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی توسط جامعه بزرگ صنعت نفت ، خوشبختانه تعداد موارد مثبت کووید 19 و به دنبال آن تعداد موارد بستری کاهش چشمگیری یافته است و به همین سبب بخش کووید 1 تعطیل و پس از ضد عفونی کامل ، این بخش مجددا به عنوان بخش داخلی مردان ، خدمت رسانی به بیماران عادی را آغاز نمود.
 
وی افزود : با توجه افزایش بیش از 100 درصدی ظرفیت تخت های بستری بخش ICU جنرال ، در حال حاضر و با کاهش آمار مراجعین ، این بخش به طور همزمان به عنوان بخش عمومی کووید  و بخش ICU کووید مورد استفاده قرار می گیرد.
 
دکتر دهقان تاکید کرد : در دیگر بخش های بستری نیز مطابق گذشته خدمات رسانی به بیماران شاغل و بازنشسته صنعت نفت و خانواده های ایشان در حال انجام است.
 
وی تصریح کرد : کلینیک های تخصصی نیز ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله ی فیزیکی  ، در سه مرکز بیمارستان بزرگ نفت اهواز ، مجتمع های تخصصی سلامت خانواده کارون و شهدای نفت خدمات تخصصی را همچون گذشته ارائه می نماید.
 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد جامعه فرهیخته صنعت نفت با تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی ، شاهد کاهش بیشتر آمار ابتلا به این بیماری بوده و کادر درمان را در مدیریت این بیماری یاری نمایند.
 
 
https://naftonline.ir/news/22658/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0