تاریخ انتشارجمعه ۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان به مناسبت بزرگداشت روز ملی حمل و نقل از مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید تجلیل كرد.
سرهنگ عباس ممبینی و مهندس مهران حسنوند | نفت آنلاین
سرهنگ عباس ممبینی و مهندس مهران حسنوند | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی NISOC ،  در دیدار فرمانده و جمعی از شورای حوزه شهید تندگویان (وزارت نفت- جنوب) به منظور پاسداشت روز حمل و نقل،  از همکاری و پشتیبانی مدیریت عملیات ترابری از مأموریت های بسیج تجليل به عمل آمد.

در این دیدار مهندس حسن‌وند ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت عملیات ترابری در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی از قبیل کمک به همشهریان در مناطق محروم و بی بضاعت شهرستان اهواز به منظور ایمن سازی،  بهسازی معابر و منازل نیازمندان و جمع آوری آب‌های سطحی در شهرستان اهواز و کارون در بارندگی اخیر اشاره نمود.

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: بسیجی برای کشور دل می‌سوزاند برای آبادانی کشور تلاش می کند، برای حفظ استقلال ملی، هرچه بتواند کار می کند و از جان خود هم می‌گذرد.

مهندس حسن‌وند در ادامه گفت: مدیریت عملیات ترابری به‌عنوان بزرگترین ناوگان حمل و نقل کشور برای انجام کلیه ماموریت‌ها در طول شبانه روز آماده انجام ماموریت‌های محوله از سوی مناطق نفتخیز جنوب، ستاد بحران و حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان(وزارت نفت - جنوب) می‌باشد.
سپس سرهنگ ممبینی در خصوص روز ملی حمل و نقل گفت: روز ۲۶ آذر ماه در تقویم کشور به نام روز حمل ونقل نام گذاری شده است، روزی که رانندگان و کامیون داران در لبیک به فرمان امام (ره) برای تخلیه بار کشتی ها از بنادر کشور راهی جنوب شدند.

سرهنگ ممبینی در خصوص ترابری گفت: بخش حمل و نقل از بخش‌های زیربنایی تولید صنعت عظیم نفت می‌باشد.  صنعت حمل و نقل صنعتی بالقوه و توانمند است که در عرصه‌های تولید، اجتماعی، خدمت‌رسانی و امداد رسانی نقشی بسزا و جایگاهی ویژه دارد.

وي در ادامه افزود: قطعاً حضور پر رنگ و ایثارگرانه مدیریت و کارکنان خدوم عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در میدان تولید، ارائه خدمات به کارکنان از مصادیق اهمیت این صنعت در این امر می‌باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان(وزارت نفت - جنوب) افزود: حضور پر رنگ مدیریت عملیات ترابری در مناطق سیل‌زده بابت تخلیه آب‌های سطحی، جابجایی اموال منازل آبگرفته و ایجاد سد خاکی جهت حفاظت از تأسیسات نفتی، حضور در مراسم پرشور اربعین حسینی (ع) جهت آماده‌سازی عرصه خدمات، ایاب و ذهاب زائرین عزیز در پایانه‌های مرزی به مرکز استان، حضور در رزمایش‌های مؤمنانه، ماموریت‌های جهادی و مسئولیت‌های اجتماعی در کنار بسیجیان تنها بخشی از مصداق‌های بارز ایثارگری و تلاش بزرگ مردان ترابری می‌باشد.

در پایان این دیدار به پاس بزرگداشت روز ملی حمل و نقل، حضور و پشتیبانی از مأموریت‌های بسیج به نیابت از  کارکنان پر تلاش مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید لوح تقدیر از سوی جناب سرهنگ ممبینی به مهندس حسن‌وند اهدا گردید.
https://naftonline.ir/news/22610/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0