تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
با حضور مدیرعامل NISOC و بهداشت و درمان نفت انجام شد:

از عملکرد درخشان پرستاران صنعت نفت تجلیل شد

با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مدیرعامل جدید سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از عملکرد پرستاران صنعت نفت تجلیل شد.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
همزمان با اولین سفر مدیرعامل جدید سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به خوزستان و در آستانه روز پرستار، طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز  از عملکرد درخشان پرستاران صنعت نفت به ویژه در مقابله با بحران کووید ۱۹ قدردانی شد.

تقویت ایثار و گذشت کادر درمان در دوران کرونا

به گزارش نفت آنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در این مراسم که پنجشنبه (۲۷آذرماه ۱۳۹۹) برگزار شد مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت  گفت: کرونا علی‌رغم تمام گرفتاری‌ها و معضلاتی که به وجود آورد اما موجب تقویت ایثار، گذشت و مهربانی و همکاری و تعامل جمعی برای رفع مشکل شد.

دکتر سیدمهدی هاشمی افزود: با وجود برخی محدودیت‌ها و مشکلات، بایستی خودمان تمام محدودیت‌ها وجود در حوزه‌های مختلف را حل کنیم و موجب حفظ و انسجام نظام خود باشیم.

سطح کمی و کیفی تجهیزات پزشکی بیمارستان‌های صنعت نفت در جنوب افزایش یابد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز با تبریک روز پرستار و قدر دانی از تلاش های بی وقفه کادر درمان و بویژه جامعه ی پرستاران که با از خود گذشتگی در این شرایط سخت اپیدمی کرونا، شبانه روز در امر درمان بیماران فعالیت می‌کنند، اضافه کرد تحریم‌های ظالمانه به مانند سایر بخش‌ها، بخش بهداشت و درمان را نیز تحت تأثیر قرار داده است گفت: باتوجه به جامعه بزرگ تحت پوشش بیمارستان‌های صنعت نفت در استانهای جنوبی، به منظور خدمات رسانی مطلوب‌تر آنها به کارکنان و خانواده های آنان، افزایش سطح کمی و کیفی تجهیزات پزشکی و نیز رفع کمبودهای مورد نیاز کادر درمان از ضرورت‌های اساسی قلمداد می‌شود.

مهندس احمد محمدی با اشاره به اینکه صنعت نفت همواره در کنار مردم است، ادامه داد: مناطق نفت خیز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در شرایط کرونایی از آغاز تاکنون در کنار مردم بوده و با حمایت وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، تاکنون اقدامات قابل توجهی در کمک به حوزه ی درمان استانهای نفتخیز بویژه استان خوزستان انجام داده است.

وی در پایان ضمن قدردانی از حضور دکتر هاشمی در اهواز و همکاری و زحمات دکتر ابول نژادیان و همکاران ایشان، رضایت کارکنان صنعت نفت از کادر درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت در سطح مناطق نفتخیز جنوب در این دوره کرونایی را مطلوب ارزیابی کرد.

قدردانی دکتر ابول‌نژادیان از بهداشت و درمان صنعت نفت

دکتر فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در این مراسم گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در استان خوزستان ارائه داد و گفت: پس از اینکه این بیماری شیوع گسترده‌ای در استان خوزستان پیدا کرد ما از بیمارستان‌های سازمان‌های مختلف از جمله نفت، ارتش، نیروی انتظامی و تأمین اجتماعی خواستیم که به کمک دانشگاه علوم پزشکی بیایند که خوشبختانه همه همکاران صنعت نفت پای کار آمدند و علاوه بر بیمارستان نفت اهواز، بیمارستان‌های امیدیه، بعثت ماهشهر و نفت آبادان وارد این چرخه شدند و خدمات خوبی به بیماران کووید۱۹ ارائه دادند که جای تشکر و قدردانی دارد.

تیم درمانی متخصص، متعهد و آموزش‌دیده بهداشت و درمان

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت خوزستان نیز در این نشست ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: اولین سفر دکتر هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به خوزستان نشان از اهمیت منطقه خوزستان، خدمات ویژه همکاران ما در یکسال گذشته و وجود ۵ بیمارستان مجموعه نفت دارد.

دکتر بهرام دهقان در خصوص اقدامات این سازمان برای مقابله با کرونا به راه اندازی آزمایشگاه PCR با ظرفیت ۱۲۰ تست در روز و  برگزاری بیش از ۱۷۰۰ نفر ساعت آموزش تئوری و عملی ویژه همکاران بخش آی.سی.یو اشاره کرد.

وی، ایجاد بخش اورژانس خاکستری، تفکیک مسیرهای تردد و همچنین مجهز کردن اورژانس تنفسی به فشار منفی با فضای تهویه بسیار مناسب، تهیه روزانه ۲۰۰۰ ماسک توسط خیاطان بیمارستان نفت اهواز، بازسازی و تعمیر دستگاه‌های تأمین اکسیژن و خالی کردن بسیاری از بخش‌های جهت بستری بیماران کووید در زمان پیک بیماری را از دیگر اقدامات این مجموعه برشمرد.

دکتر دهقان تصریح کرد: از اسفند ۹۸ تا کنون نتیجه آزمایش کرونای ۳۶۴۰ نفر از شاغلان مراجعه کننده به بهداشت و درمان اهواز مثبت بود که تنها ۱۷ نفر یعنی ۴ هزارم درصد آنها فوت کرده اند که آمار قابل توجهی است و نشان دهنده اقدامات موفق بهداشت و درمان و HSE شرکتها برای پیشگیری و مراقبت است.

در پایان این مراسم از پرستاران بخش کووید با اهدا لوح یادبود قدردانی شد و همچنین از بخش مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان نفت اهواز بازدید به عمل آمد.
https://naftonline.ir/news/22555/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0