تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
كتاب مبدل های دیجیتال به آنالوگ توسط کارشناس شركت بهره­ برداری نفت و گاز کارون تالیف و منتشر شد.
اقبال زمان­پور | شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون | نفت آنلاین
اقبال زمان­پور | شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومي شركت بهره­ برداری نفت و گاز کارون، اين كتاب كه توسط اقبال زمان­پور کارشناس اداره نگهداري و تعميرات اين شرکت تألیف و با همکاری انتشارات پژوهندگان منتشر شد در زمینه الكترونيك و آشنايي كلي با مشخصات مبدل­هاي ديجيتال به آنالوگ مورد استفاده در صنايع مخابرات، انتقال داده­ ها، گيرنده ­ها و فرستنده ­هاي صوتي و تصويري و ... بوده و حاوی اطلاعات مفید و تخصصی برای کارکنان بخش­هاي مخابرات، برق، الكترونيك و كامپيوتر است.

كتاب حاضر که به تازگي چاپ نخست آن روانه بازار نشر شده، مشتمل بر 4 فصل است که به موضوعاتی از قبیل مشخصات مبدل­های دیجیتال به آنالوگ، انواع ساختارهای رایج مبدل­ها، شبیه ­سازی مبدل­ها با نرم افزار، سیگنال­های آنالوگ و دیجیتال و تبدیل این سیگنال­ها به همدیگر و بررسی سخت ­افزار و ساختارهای مورد استفاده در این زمینه مي­پردازد.

اقبال زمان­پور دانش آموخته کارشناسی ارشد الکترونیک است که با 22 سال سابقه کار در حال حاضر به عنوان مسئول گروه الكترونيك بخش برق خدمات نگهداري و تعميرات در شرکت بهره­ برداری نفت و گاز کارون مشغول خدمت است.

وی پیش از این نیز مقاله ­ای با عنوان نقش و اهمیت باتری­ها در صنایع نفت،گاز و پتروشیمی در نخستین همایش ملی مهندسی برق در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی به میزبانی دانشگاه آزاد ماهشهر ارائه نموده و اکنون نیز در حال تألیف کتابی با عنوان باتری­ها و نقش آنها در آینده صنعت می­ باشد.
https://naftonline.ir/news/22523/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0