تاریخ انتشارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
گروه صنعتی ایران خودرو بعنوان بزرگترین شرکت خودروسازی کشور جهت رفع نیاز متقاضیان تاکنون نه مرحله ثبت نام پیش فروش محصولات خود را انجام داده است.
تاکنون نه مرحله ثبت نامی گروه صنعتی ایران خودرو جهت پیش فروش محصولات این شرکت انجام شده است و متقاضیان و برندگان قرعه کشی محصولات این شرکت در هر 9 مرحله مشخص شده اند.

بسیاری از ایرانیان با توجه به نیاز به محصولات این شرکت اخبار ثبت نامی و قرعه کشی محصولات انرا بدقت دنبال می کنند.


ثبت نام مرحله دهم


بر اساس پیگیری های صورت گرفته مرحله دهم ثبت نام پیش فروش محصولات ایران خودرو نیز بزودی با عرضه چندین محصول مانند پژو 206 و 207 ، پژو 405 و سمند و چند محصول دیگر آغاز خواهد شد.

بسیاری از افرادی که در پیش فروش گروه صنعتی ایران خودرو شرکت می کنند بسیار پیگیری می نمایند که کدام خودرو را ثبت نام نمایند تا شانس آنها برای قرعه کشی افزایش یابد.

پرطرفدارترین خودروهای ایران خودرو کدامند؟


طبق بررسی های صورت گرفته خودرهای پژو 206 ، پژو 207 و دنا پلاس از پرطرفدارترین خودروهای شرکت ایران خودرو می باشند که در 9 دوره ثبت نامی اخیر ، متقاضیان بیشتر انها را انتخاب کرده اند.

با توجه به این موضوع هر چقدر تعداد متقاضیان یک خودرو بیشتر باشد طبیعتا شانس برنده شدن در قرعه کشی آن خودرو کمتر می باشد.


شانس کدام خودرو بیشتر است؟


بر این اساس به یقین می توان گفت با توجه به آنکه متقاضیان کمتر خودروی پژو 405 و سمند را انتخاب می کنند ، قطعا شانس برنده شدن در پیش فروش در صورت انتخاب این دو خودرو بالاتر خواهد بود.


چرا قرعه کشی؟ 


با توجه به افزایش متقاضیان خرید خودرو در یکسال اخیر شرکت ایران خودرو و سایپا تصمیم گرفتند خودروهای خود را بر حسب قرعه کشی به متقاضیان تحویل دهند.

زمان عرضه محصولات سایپا


در پایان به اطلاع می رساند ثبت نام پیش فروش طرح عرضه محصولات شرکت سایپا نیز از بهمن ماه آغاز خواهد شد.
https://naftonline.ir/news/22426/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
جوادبرگی بخشایش
هنل
feedback
Iran, Islamic Republic of
فاطمه
الا
feedback
Iran, Islamic Republic of
امیر علی
405 دوست دارم
0