تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
۲ هزار بسته معیشتی به خانوارهای كم برخوردار توسط نفت و گاز مارون و ۷۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان اندیكا توزیع شد.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین

اهداء ۲ هزار بسته معیشتی به خانوارهای كم برخوردار توسط نفت و گاز مارون

 

آیین اهداء ۲ هزار بسته معیشتی به خانوارهای کم برخوردار شهرستان اهواز و روستاهای مجاور تاسیسات فرایندی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در قالب کمک های مومنانه با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب و رئیس سازمان بسیج ادارات خوزستان برگزار شد.

به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون مدیر عامل این شرکت با بیان اینکه به همت جهادی کارکنان شرکت، کلیه اهداف تولیدی در سال جاری محقق شده، اظهار داشت: علاوه بر این، در بخش عمل به مسئولیت‌های اجتماعی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و مایه مباهات است که توانستیم در خدمت‌رسانی به مردم شریف خوزستان مشارکت فعال داشته باشیم.

مهندس حمید کاویان افزود: از ۲ هزار بسته  معیشتی که با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تامین شده‌اند،  هزار بسته به خانوارهای کم برخوردار شهرستان اهواز و هزار بسته دیگر طی روزهای آتی  به شهرها و روستاهای همجوار تاسیسات عملیاتی شركت شامل شهرهای رامشير و رامهرمز و بخش‌های غيزانيه و مشراگه ارسال خواهد شد.
شرکت نفت و گاز مارون
وی به تامین ۱۵۰۰ بسته نوشت افزاری برای دانش آموزان مدارس روستایی همجوار واحدهای عملیاتی نیز اشاره کرد و یاد آور شد: حدود ۸۰۰ ميليون ریال برای تامین این اقلام هزینه شده است که طی هفته جاری برای دانش آموزان عزیز ارسال می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان نیز نهضت کمک های مومنانه را حرکتی عظیم خواند که بخش مهمی از آن را صنعت نفت جنوب بر عهده دارد.

سرهنگ حاجتی ضمن تشکر از مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون،پايگاه مقاومت بسيج این شركت و حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان وزارت نفت در جنوب افزود: با وجود اینکه دشمن همواره در حال ایجاد مشکل و تنگنا برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است،  خوشبختانه با مدد الهی توانستیم بر مشکلات موجود فائق آمده و به افتخار خدمت رسانی به مردم شریف خوزستان نائل آییم.
 

۷۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان اندیكا توزیع شد


نهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اهدا و توزیع ۷۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان کم برخوردار تحت پوشش دو نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان اندیکا برگزار شد.

به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، اين مرحله از رزمایش با حضور مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و امراله نوذری فرماندار، دادستان و روسای ادارت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)  شهرستان اندیکا برگزار شد و طی آن ۷۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان تحت پوشش این دو نهاد حمایتی توزیع گردید.
شرکت نفت مسجدسلیمان
این بسته ها که شامل کیف، دفتر خط دار و نقاشی، بسته مداد رنگی، خط کش، تراش، مداد سیاه و مداد قرمز، خودکار و جا مدادی است به همت دفتر مدیریت و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت تهیه گردیده و  به دانش آموزان اهدا شد.

در مرحله قبلی از اجرای رزمایش مومنانه توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تعداد ۲۱۰۰ بسته نوشت افزار به دانش آموزان کم بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان های مسجدسلیمان، لالی و هفتکل اهدا گردید.
شرکت نفت مسجدسلیمان
پیش از این و طی سالهای ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی اش تعداد ۹۲۰۰ بسته نوشت افزار را تهیه و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرهای مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا میان دانش آموزان توزیع نموده است. 
https://naftonline.ir/news/22097/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0