تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
در مراسم تجلیل از نمونه های ترافیکی استان خوزستان از ۵ نفر از کارکنان مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تقدیر به عمل آمد.
تجلیل پلیس راهنمایی خوزستان از کارکنان ترابری مناطق نفتخیز | نفت آنلاین
تجلیل پلیس راهنمایی خوزستان از کارکنان ترابری مناطق نفتخیز | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، این آیین روز سه شنبه ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ همزمان با هفته ناجا از سوی ‍پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان برگزار شد.

 سرهنگ منصور جمشیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان در این آیین گزارشی از فعالیت های پلیس راهنمایی و رانندگی در سال جاری در حوزه حمل و نقل عمومی، مدیریت ترافیک و حوادث جاده ای ارائه داد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: علیرغم شیوع کرونا و وجود محدودیت ها خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی در زمینه شماره گذاری و بازدید وسایل نقلیه متوقف نشد.

در این آیین از نمونه های ترافیکی استان خوزستان از جمله محسن سلیمانی(بازرس ترافیک و خدمات جاده ای)، عارف مبادری(راننده عملیات ترابری سنگین)، حسین جنادله(اپراتور عملیات ماشین آلات سیار ساختمانی)، محمد میاحی(راننده عملیات ترابری سبک) و منوچهر نقیعی(راننده عملیات اتوبوسرانی) از کارکنان مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تقدیر به عمل آمد.
https://naftonline.ir/news/21948/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0