تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
از سوی مدير روابط عمومي و امور بين الملل شركت پالايش نفت كرمانشاه:

دستاوردهاي خصوصي سازي پالايشگاه كرمانشاه تشریح شد

مدير روابط عمومي و امور بين الملل شركت پالايش نفت كرمانشاه گفت: افزايش توليد و اشتغال همراه با رضايتمندي پرسنل، تنها بخشی از دستاوردهای خصوصي سازي در پالايشگاه كرمانشاه است.
محمدرضا امامي نيا | مدير روابط عمومي و امور بين الملل شركت پالايش نفت كرمانشاه
محمدرضا امامي نيا | مدير روابط عمومي و امور بين الملل شركت پالايش نفت كرمانشاه
به گزارش نفت آنلاین ، مدير روابط عمومي و امور بين الملل شركت پالايش نفت كرمانشاه گفت: افزايش توليد و اشتغال همراه با رضايتمندي پرسنل، تنها بخشی از دستاوردهای خصوصي سازي در پالايشگاه كرمانشاه است.

محمدرضا امامي نيا در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهاي خصوصي سازي پالايشگاه كرمانشاه در چند سال اخير اظهار داشت: واگذاري موفق شركت پالايش نفت كرمانشاه به بخش خصوصي در وهله اول منجر به خروج اين شرکت از ماده ۱۴۱ قانون تجارت و جلوگیری از ورشکستگی و تعطیلی آن گردید كه طبيعتا دستاوردي بسيار ارزشمند و كم نظير است.

وي ادامه داد:  مدیریت بخش خصوصي شركت پالايش نفت كرمانشاه با نگاه متحولانه در کلیه ابعاد و به دور از حاشیه های ابتدائی این واگذاری و با نظر خاص به منابع انسانی، کلیه امکانات موجود را در راستای تامین امنیت روحی و روانی پرسنل به کار گرفته به نحوی که اندک نگرانی در این خصوص برای کارکنان باقی نمانده است.

اين مقام مسئول در شركت پالايش نفت كرمانشاه گفت: افزایش و رونق تولید، تنوع تولید در انواع فرآورده‌ های ویژه، تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری به قراردادی مستقیم و از بین بردن واسطه ای بنام پیمانکار، پیگیری مجدانه در پیشرفت و توسعه کمی و کیفی شرکت، افزایش و پرداخت به موقع حقوق و مزایا ، پرداخت وام قرض الحسنه به كليه كارگران شركت، جذب و بکارگیری تعداد قابل توجهی از جوانان متخصص و جویای کار استان از جمله دستاوردهاي مثبت خصوصي سازي در پالايشگاه كرمانشاه است.

مدير روابط عمومي و امور بين الملل شركت پالايش نفت كرمانشاه افزود: توجه ويژه به مسئوليت هاي اجتماعي همچون پرداخت کمک های خیرخواهانه و عام المنفعه، حضور فعال و کمک رسانی مستمر در بحران های سیل و زلزله و همچنين كمك هاي مومنانه قابل توجه در بحث بحران كروناي اخير،آزادی زندانیان و محکومین مالی و ... گوشه ي ديگري از مديريت اثربخش و موفق بخش خصوصي در شركت پالايش نفت كرمانشاه است که این مهم حکایت از توجه مدیریت به مسائل اجتماعی و عمومی جامعه می باشد.

وي ادامه داد: عدم تعدیل نیروی انسانی، حفظ کرامت انسانی و افزایش امکانات رفاهی بدون تبعیض، پرداخت پاداش های مختلف جهت ایجاد انگیزه کاری بالاتر، ارزش دادن به جایگاه شخصی و اداری پرسنل، تلاش در جهت انجام خواسته های پرسنل که سالیان متمادی احقاق حق صورت نگرفته بود و... بخش ديگري از اقدامات اميدآفرين مديريت بخش خصوصي اين شركت مي باشد.

وي يادآورد شد: پرداخت به موقع كليه ماليات هاي تكليفي و قانوني و بدهی های معوقه و .... كه ماهيانه رقم بسيار چشمگيري است باعث شده كه عدد پرداختي ماليات شركت به عنوان پشتوانه اي براي به گردش درآمدن چرخهاي توسعه و تولید استان در ساير ابعاد باشد.

امامي نيا تصريح كرد: با توجه به آمار و مستندات  در مجموع مي توان گفت هر آنچه بعد از واگذاری شرکت پالايش نفت كرمانشاه انجام شده سیر صعودی و افزایشی داشته و تاکنون روند کاهشي در هيچ زمينه اي وجود نداشته است که این مهم دال بر وجود اهلیت و توانایی مدیریتی بخش خصوصی پس از چهار سال از واگذاری موفق شرکت می باشد. 

اين مقام مسئول يادآور شد: موارد مذکور تنها گوشه ای از وضعیت مطلوب شرکت پس از واگذاری با مدیریت بخش خصوصی بوده که بحق شایسته تقدیر و تشکر می باشد همچنین ارتباط درست و منطقی با عامه مردم و نخبگان از طریق رسانه ها نیز جهت انتقال دستاوردهای شرکت نیز مورد توجه بوده و همین امر سبب از بین رفتن حس بدبینی به امر واگذاری شده است.

مدير روابط عمومي و امور بين الملل شركت پالايش نفت كرمانشاه در خاتمه گفت: پرسنل شركت پالايش نفت كرمانشاه با ارسال نامه اي به حضرت  آيت الله رييسي رياست محترم قوه قضاييه ضمن تاکید بر موارد فوق الذکر اعلام رضايت و حمايت قاطع خود را از مديريت بخش خصوصي شركت عنوان داشته اند و اين نامه با طومار امضاها به محضر ايشان ارسال شده است و خود این امر مهم نیز دال بر وجود حس رضایت ،کار وتلاش جهت رونق و جهش تولید در استان در راستای اجرای فرامین  رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد.
https://naftonline.ir/news/21835/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
شاهین
بابا زبانمان مو در آورد از اینکه گفتیم برای بازنشستگان نفت هم گزارشی تهیه کنید این ماه هم دارد تمام میشود واز اضافات خبری نیست آقای زنگنه ما هم مشکلات زیادی داریم چرا امروز وفردا می کنید پس اقدامی عاجل بفرمایید
تازه ترين نظرات
0