تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
شرکت بزرگ نفت و گاز چورون (شورون ) قصد دارد ۲۵ درصد از نیروی کار خود را در نیجریه با هدف کاهش هزینه‌ها اخراج کند.
اخراج کارکنان در یک شرکت نفتی | چورون
اخراج کارکنان در یک شرکت نفتی | چورون
به گزارش نفت آنلاین به نقل از رویترز، شرکت بزرگ نفت چورون قصد دارد 25 درصد از نیروی کار خود را در نیجریه با هدف کاهش هزینه‌ها اخراج کند. دلیل این تعدیل نیرو ضعف تقاضا به‌خاطر همه‌گیری ویروس کروناست.

 این شرکت که یک قرارداد مشترک با شرکت نفت دولتی نیجریه دارد اعلام کرد لازم است برای رقابتی ماندن در فضای فعلی تجارت، تغییراتی در ساختار خود ایجاد کند. چورون مشخص نکرد چه تعداد از مشاغل آن تحت تاثیر قرار می‌گیرند ولی این تعدیل نیرو کارگران بخش عملیات های آن را شامل می‌شود.

 چورون طی بیانیه‌ای اضافه کرد هیچ طرحی برای انتقال این مشاغل به خارج از نیجریه ندارد و این کارگران تا زمان تکمیل سازماندهی مجدد شرکت، مشاغل خود را حفظ خواهند کرد.

 قیمت نفت که اصلی‌ترین صادرات نیجریه را تشکیل می‌دهد، در اوایل سال جاری میلادی به‌شدت سقوط کرد و در ماه آوریل به‌خاطر سقوط تقاضا در نتیجه همه‌گیری ویروس کرونا به کمتر از 16 دلار در هر بشکه یعنی پایین‌ترین رقم طی 21 سال گذشته رسید.

 آژانس بین المللی انرژی پیش بینی خود از تقاضای نفت در 2020 را در ماه سپتامبر پایین آورد و در مورد کاهش سرعت بهبود اقتصادی از بحران کرونا هشدار داد.
https://naftonline.ir/news/21823/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
شاهین
چرا هنوز برا بازنشستگان خبری از اضافات نیست بابا مشکل داریم ما هر روز ارزش پول داره کم کمتر میشه یعنی چی هی این ماه واون ماه بی معرفتها زودتر دیگه این چندغاز روبریزین مردم گرفتارند
تازه ترين نظرات
0