تاریخ انتشارجمعه ۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
توییت عجیب پاد (پایگاه اطلاع رسانی دولت):

افزایش چهار برابری حقوق کارمندان در دولت تدبیر و امید!!!!!!!!

توییت عجیب پاد (پایگاه اطلاع رسانی دولت): افزایش چهار برابری حقوق کارمندان در دولت تدبیر و امید!!!!!!!!
توییت نوشت | twitter | افزایش حقوق کارگران از نگاه پاد!
توییت نوشت | twitter | افزایش حقوق کارگران از نگاه پاد!
◀️پ‌ن۱:هرچند چنین اطلاع رسانی‌هایی (آنهم در سال آخر عمر دولت) را باید صرفا به پای بی‌دستاوردی و کارنامه‌ی خالی‌اش گذاشت اما کاش لااقل دقت می‌کردند که بیان اینگونه مسائل، آنهم بدون توجه به افزایش چندین برابری هزینه‌ها و کاهش ارزش پول ملی، جز پاشیدنِ نمک بر زخم مردم فایده‌ی دیگری نخواهد داشت!/مهدی‌قاسم‌زاده

◀️پ‌ن۲: کاش پایگاه اطلاع رسانی دولت به میزان افزایش حقوق کارگران در سال ۹۹ نیز می‌پرداخت که معیشت کارگران نسبت به قبل از سال ۱۳۹۲ بسیار ضعیف‌تر و سفرهای آنان سال به سال خالی تر شده است.

◀️پ‌ن۳ : قیمت دلار در سال ۱۳۹۲ حدود ۳ هزارتومان بوده و با این حساب میانگین حقوق کارمندان (یک میلیون‌و پانصد هزارتومان) در آن سال حدود ۵۰۰ دلار می‌شود، اما بعد از ۷ سال  اگر شش میلیون صد هزارتومان را بر دلار ۲۱ هزارتومانی تقسیم کنیم می‌شود: ۲۹۰ دلار!!!! و این یعنی حقوق کارمندان از سال ۱۳۹۲ بسیار کمتر شده است.
https://naftonline.ir/news/21612/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
بهروز
جناب آقای اوحدی قول دادند،درهفته اول شهریورتمامی معوقه های جانبازان،مربوط به سالهای91-92رابطورکامل تسویه کرده وحتی آن شش ماهی که امسال بهجانبازان مشمول ماده38نداده بودندرا تسویه کنند.بعضی ازاین معوقات م بوط به35سال پیش میشوند.
واجر کم عندالله ومناللهتوفیق.
0