تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان مسجد امام علی(ع) روستای صفیره افتتاح شد.
حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب | نفت آنلاین
حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ؛ صبح امروز ۲۸ مردادماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، جانشین فرماندهی قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) ، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندی سپاه خوزستان ، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مدیران و دیگر مسئولین مراسم افتتاحیه و بهره برداری از ساختمان مسجد امام علی(ع)  انجام شد .

در ابتدای این مراسم مهندس غلامرضا مفیدی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ضمن قدردانی از تلاش و کوشش بسیجیان آن شرکت گزارشی از هزینه های صرف شده جهت ساخت این مسجد به حاضرین در‌مراسم ، در یکسال گذشته ارائه نمودند .

در ادامه سرهنگ پاسدار عباس ممبینی ضمن تقدیر از حضور حاضرین از همکاری صمیمانه مدیرعامل و تلاش گروه جهادی پایگاه بسیج شرکت نفت و گاز کارون ، گزارشی از اقدامات این حوزه در بخش غیزانیه ارائه نمودند .

در پایان این مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان از تلاش و کوشش مدیران صنعت نفت در بحث محرومیت زدایی مناطق محروم و حاشیه ای کلانشهر اهواز تقدیر نموده و خواستار ادامه این روند شدند . 
شایان ذکر است صیغه صحن مسجد توسط ایشان قرائت گردید .
 
این مسجد به کوشش گروه جهادی پایگاه بسیج کارمندی شرکت نفت و گاز کارون حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) در مدت یکسال با تلاش شبانه روزی ساخته شد . 

روستای محروم صفیره بخش غیزانیه در جوار تاسیسات نفتی کارون می باشد که در چند سال گذشته توسط گروه های جهادی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ،ساخت مدرسه ،تعمیرات منازل محرومین و ساخت مسجد در آن روستا انجام و به اتمام رسیده  است .

در پایان این مراسم از زحمات فرمانده پایگاه بسیج ، خیر اهداء کننده زمین ، مدیر عامل و رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز کارون ، با اهداء لوح سپاس توسط شورای روستایی بخش غیزانیه تقدیر و تشکر شد .
https://naftonline.ir/news/21552/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0