تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
وزیر نفت اظهار داشت: من در راستای حمایت از کارگر هر کاری که لازم است انجام می‌دهم و اگر لازم باشد که از کارفرما بخواهم وظایف خود را انجام دهد کوتاهی نمی‌کنم.
بیژن نامدار زنگنه | وزیر نفت | نفت آنلاین
بیژن نامدار زنگنه | وزیر نفت | نفت آنلاین
 بیژن نامدار زنگنه در جمع خبرنگاران درباره اعتراضات اخیر کارگران در مناطق نفتی و برنامه وزارت نفت برای پوشش خواست آنان اظهار داشت: برخی از این اعتراضات مربوط به پیمانکاران دسته دوم بوده که بعضا ربطی به نفت نداشته است. شرکت‌های سرمایه‌گذاری از حوزه نفت باید به این موضوعات توجه کنند.

وی افزود: بنده به عنوان وزیر نفت و آنچه به نفت مرتبط است و می‌توانم بر آن اثر بگذارم اعلام می‌کنم که با قدرت از حقوق کارگران دفاع می‌کنم.

وزیر نفت خاطرنشان کرد: اگر حقوق‌ها دیر پرداخت شده باشد تاکید می‌کنم باید پرداختی‌ها صورت گیرد اگر مطالباتی دارند که طبق قانون باید به آنها تعلق بگیرد و انجام نشده بنده از پرداخت آن حمایت می‌کنم. همچنین در امکانات رفاهی و آنچه طبق قانون و مقررات مثل کمپ‌های زندگی و سرویس ایاب و ذهاب باید به کارگران تعلق بگیرد بنده حمایت می‌کنم، اما اگر فراتر از این باشد همه باید وضع کشور را در نظر بگیریم. مثلا اگر کسی بگوید من دو برابر حقوق می‌خواهم و حقوق خود را نیز دریافت کرده باشد و شرایط دستمزد هم رعایت شده باشد من کاری نمی‌توانم بکنم.

زنگنه با بیان اینکه من کاملا طرف کارگر هستم و از آنان حمایت می‌کنم، گفت: من در راستای حمایت از کارگر هر کاری که لازم است انجام می‌دهم و اگر لازم است که از کارفرما بخواهم وظایف خود را انجام دهد کوتاهی نمی‌کنم.

زنگنه در پاسخ به سوال دوم ایلنا درباره موضوع تغییر سهمیه‌بندی بنزین و تخصیص سوخت به خانوار به جای خودرو اظهار داشت: تا حالا طرحی به دست ما نرسیده اما هر وقت ارائه شد در دولت بحث و مواضع اعلام می‌شود تا طرحی نیست بنده روی فرضیات نظری نمی‌دهم باید مکتوب ارائه شود.

وزیر نفت در پاسخ به سوال سوم ایلنا درباره اینکه آیا ایران به ترکمنستان برای صادرات گاز در دریای خزر امتیازی داده است، گفت: آیا من امتیاز می‌دهم؟
https://naftonline.ir/news/21547/
منبع : خبرگزاری ایلنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مرتضی
حذف شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی مشاغل مستمر

بنام خدا

احتراماً به عرض می‌رسانیم با توجه به اینکه دولت‌ها می‌توانند برای کارهای پروژه‌ای و کوتاه مدت از شرکت‌های پیمانکاری تأمین نیرو استفاده کنند، از این موضوع سوء استفاده کرده‌اند و سال‌هاست که با تفسیر اشتباه قوانین و حتی قانون‌گریزی، برای مشاغل مستمر و غیرپروژه‌ای نیز از شرکت‌های پیمانکاری یا دلالان تأمین نیروی انسانی استفاده می‌کنند.
لذا خواهشمندیم از ادامه فعالیت شرکت‌های پیمانکاری تأمین نیرو در مشاغل مستمر و غیرپروژه‌ای جلوگیری نمایید و اجازه ندهید با انحراف مدیریتی منابع انسانی وزارت نفت و حضور این دلالان تأمین نیرو، بیشتر از این حق و حقوق کارکنان پیمانکاری وزارت نفت پایمال شود و مانند سال ۱۳۹۱ با حذف شرکت‌های پیمانکاری تأمین نیرو، همه کارکنان پیمانکاری در مشاغل مستمر و غیرپروژه‌ای را قرارداد مستقیم نمایند.

با تشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسن
حمایت کردن از نیروهای پیمانکاری تنها زمانی تحقق پیدا خواهد کرد که شرکتهای دلال نیروی انسانی از صنعت نفت برچیده شود .
در غیر این صورت ادعا کردن بدون عمل را همه بلد هستن آقای مهندس
بقول معروف آدم خواب رو میشه بیدار کرد ولی آدمی که خودش رو زده به خواب هرگز
feedback
Iran, Islamic Republic of
نبی
با سلام و دعای خیر
باید برا نیروی انسانی که سرمایه اصلی هر سازمانی ست با دید مثبت نگاه کرد و آنها را جهت بهروری بهتر راضی نگه داشت نیروهای پیمانکاری مستمر و غیر پروژهای حق شان نیست که نماینده پیمانکار به آنهاجواب سر بالا یا تحقیر کند....باید با خود شرکت قرارداد مستقیم امضاء نمایند که امنیت شغلی و آرامش اجتماعی داشته باشند....
جناب وزریر سال آخر خاطره خوبی از خودت به یادگار بزار.....سپاسگزارم🍎🍎🍎🍎🍎
0