تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید از انبار نفت سردار شهید شوشتری چابهار، دستور شروع اقدام‌های ساخت اسکله ۵۰ هزار تنی اختصاصی این شرکت در منطقه چابهار را صادر کرد.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران | نفت آنلاین
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار، کرامت ویس‌کرمی در این بازدید بر نگهداشت و تعمیرات مخازن انبار نفت سردار شهید شوشتری چابهار تأکید کرد و گفت: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی منطقه، نگهداشت مخازن و تأسیسات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

موضوع حفاظت الکترونیکی در انبارهای نفت چابهار و ایرانشهر، پیگیری محل پارکینگ نفتکش‌ها در ورودی انبار نفت چابهار، تعمیرات مخزن آب آتش‌نشانی، تأمین آب پشتیبان از دریا، بازسازی و مرمت پمپ شید آتش‌نشانی چابهار از دیگر موارد مطرح شده در این بازدیدها بود.
بر پایه این گزارش، همچنین در بازدید مشترک با همرامی بهروز آقایی، مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان از مسیر خط لوله انتقال فرآورده به نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار، درخصوص تعیین تکلیف حریم خط لوله در مسیر جاده در دست احداث اداره کل بنادر و دریانوردی بحث و بررسی‌های لازم انجام شد.

سیدکاظم اسد، سرپرست شرکت ملی پخش منطقه چابهار نیز در حاشیه این بازدید بر اهمیت وجود محلی مناسب برای پارکینگ نفتکش‌ها در مجاورت انبار نفت سردار شهید شوشتری چابهار تأکید و اظهار کرد: با مباحثی که در بازدید مشترک مدیر عامل شرکت ملی پخش و مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان مطرح شد، به‌زودی شاهد تحولات چشمگیری در این زمینه خواهیم بود.

وی صدور دستور شروع ساخت اسکله ۵۰ هزار تنی اختصاصی منطقه چابهار را نقطه عطفی در تاریخ تحولات و پیشرفت‌های منطقه دانست و افزود: با توجه به اجاره‌ای بودن اسکله شماره ۵ که اکنون برای پهلوگیری نفتکش‌ها استفاده می‌شود، بهره‌برداری از اسکله یادشده کاهش قابل توجهی در هزینه‌های منطقه و شرکت ملی پخش به همراه خواهد داشت.

شایان ذکر است، مدیرعامل شرکت ملی پخش و هیئت همراه، بازدیدهایی نیز از منازل سازمانی و سایر تأسیسات و اماکن ورزشی منطقه انجام دادند و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات منطقه پرداختند.

کرامت ویس کرمی در حاشیه این بازدیدها، تعهد، تخصص و وجود ظرفیت بالا در نیروهای شاغل را از نکات مثبت منطقه چابهار برشمرد و عملکرد منطقه را مطلوب ارزیابی کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با همراهی مدیران عملیات، منابع انسانی، مهندسی و طرح‌ها، سرپرست تأمین و توزیع و معاون نظارت بر امور اجرایی، سرپرست جدید شرکت ملی پخش منطقه چابهار و مدیر کل اداره دریانوردی و بنادر استان، ضمن بازدید از انبار نفت سردار شهید شوشتری چابهار، از اسکله شهید بهشتی نیز  بازدید کردند.
https://naftonline.ir/news/20878/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0