تاریخ انتشارجمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
شرکت پایانه‌های نفتی ایران موفق به کسب گواهینامه‌های استاندارد مدیریتی از شرکت SGS IRAN شد.
شرکت پایانه های نفتی ایران | نفت آنلاین
شرکت پایانه های نفتی ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، مجید حسینی‌کنگانی، رئیس مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری این شرکت گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان آخرین حلقه از زنجیره تولید انرژی کشور و ویترین شرکت ملی نفت ایران در مواجهه با نمایندگان مشتریان خارجی، خود را ملزم به رعایت همه استانداردهای داخلی و  بین‌المللی می‌داند.

وی افزود: باوجود شیوع ویروس کرونا که همه دنیا را درگیر خود کرده است، در پی تصمیم به‌موقع، تمدید و دریافت گواهینامه‌های لازم در دستور کار قرار گرفت و ممیزی گواهینامه‌ها در اردیبهشت‌ماه و به مدت هشت روز با حضور کارشناسان شرکت SGS IRAN انجام شد.

حسینی‌کنگانی ادامه داد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در راستای صحه‌گذاری بر عملکرد فرآیندهای جاری سازمانی براساس استاندارهای بین‌المللی‌، برنامه ممیزی خارجی خود را با حضور ممیزان حوزه‌های مدیریت کیفیت، مدیریت بهداشت و ایمنی، مدیریت محیط زیست و نظام مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست برگزار و در پایان موفق به کسب گواهینامه‌های استاندارد ایزو از شرکت SGS IRAN شد.

وی اظهار کرد: این ممیزی اردیبهشت‌ماه در ستاد تهران و مناطق عملیاتی پایانه نفتی خارک، پایانه نفتی شمال و پایانه میعانات گازی پارس جنوبی به مدت هشت روز برای تجدید گواهینامه‌های (مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 ) و (مدیریت زیست محیطی ISO 14001:2015 ) و (نظام مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE MS و دریافت گواهینامه (مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای  ISO 45001:2018 ) انجام شد.

رئیس مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: پس از بررسی گزارش تیم ممیزی از بخش‌های مختلف شرکت پایانه‌های نفتی ایران، گواهینامه‌های استانداردهای ایزو 14001:2015، ایزو 9001:2015 و HSE MS تمدید و گواهینامه ISO 45001:2018 برای مدت سه سال به این شرکت اعطا شد.

به گفته وی، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت یکی از نقاط قوت و از نگاه مشتریان، شرط لازم برای شرکت‌ها و کسب امتیاز در ارزیابی‌هاست.
https://naftonline.ir/news/20848/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0