تاریخ انتشارسه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
معاون مدیر تولید مناطق نفت خیز جنوب خبر داد:

انجام ۸۳ درصد درخواست کار های تعمیرات اساسی در سال ۹۸

معاون مدیر تولید در خدمات مهندسی تعمیرات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از انجام ۸۳% درخواست کارهای ابلاغی تعمیرات اساسی این شرکت در سال ۱۳۹۸ که شرایط اجرای آنها فراهم گردیده بود، خبرداد.
مدیریت تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
مدیریت تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از NISOC ، پرویز زکی با اشاره به اینکه عملیات تعمیرات اساسی در سه بخش تاسیسات فرآورشی، تجهیزات فرآیندی و ماشین آلات دوار بالای ۴ هزار اسب‌بخار برنامه‌ریزی شده بود، افزود: در همین راستا ۲۰ کارخانه فراورشی، ۶۷ دستگاه ماشین آلات دوار، ۱۲۲ تجهیز و ۱۱ دستگاه مولد برق اضطراری تعمیر اساسی گردید و هم اینک نیز ۷۲ دستگاه ماشین فرآیندی دیگر تحت تعمیر اساسی می‌باشد.

 وی توضیح داد: این تجهیزات و ماشین آلات شامل: انواع مخازن، مبدل‌های حرارتی، تجهیزات نمک‌زدایی، توربین‌های گازی، انواع کمپرسورها، الکتروموتورها، پمپ‌ها، ژنراتورها و سایر تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی است.

معاون مدیر تولید در خدمات مهندسی تعمیرات در پایان، ضمن قدردانی از همکاران تلاشگر مدیریت تعمیرات مناطق نفتخیز جنوب که در شرایط سخت کرونا هم از تلاش بازنایستادند، یادآور شد: این میزان کار به معنای پیشرفت وزنی ۶۶ درصدی پروژه‌های مرتبط با تعمیرات اساسی و صدور مجوز تمدید کارکرد ایمن برای سایر تجهیزات و ماشین آلات است.

شایان ذکر است که برنامه جامع تعمیرات اساسی شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب همه ساله با هدف پایداری تولید و ایمنی تاسیسات و صیانت از سرمایه های سازمان در سطح شرکت های بهره‌بردار، از سوی مدیریت تولید این شرکت برنامه ریزی و توسط مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی به اجرا گذارده می‌شود.
https://naftonline.ir/news/20791/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
متخصص
خوبه بگید چقدر از اهدافتون طبق برنامه محقق شده
0