تاریخ انتشارسه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
حشد شعبی در بیانیه ای رسمی که در وب سایت رسمی این نیرو منتشر شد، اعلام کردند که نقشه حمله داعش به مناطق نفت خیر استان دیالی را خنثی کردند.
حمله داعش به تاسیسات نفتی عراق توسط حشد شعبی دفع شد | نفت آنلاین
حمله داعش به تاسیسات نفتی عراق توسط حشد شعبی دفع شد | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از المعلومه، نیروهای بسیج مردمی عراق موسوم به حشد شعبی در بیانیه ای رسمی که در وب سایت رسمی این نیرو منتشر شد، اعلام کردند که نقشه حمله داعش به مناطق نفت خیز استان دیالی را خنثی کردند.
 
عملیات شناسایی حشد شعبی در استان دیالی موجب خنثی شدن حمله داعش به تاسیسات نفتی شده است. در روزهای گذشته حشد شعبی عملیات پاکسازی حومه رودخانه فرات در استان های دیاله و الانبار را تدارک دیده است.
 
در عملیات حشد شعبی در سه منطقه غربی استان الانبار بسیاری از پایگاه های تروریست های تکفیری نابود شده است.
 
بامداد روز دوشنبه نیروهای حشد شعبی با حمایت ارتش عراق عملیاتی نیز در استان صلاح الدین آغاز کردند که هنوز اطلاعاتی از این عملیات منتشر نشده است.
 
در هفته‌های گذشته، حملات گروه تروریستی داعش به ویژه در منطقه ناهموار بین استان‌های کرکوک، صلاح الدین و دیاله، معروف به مثلث مرگ افزایش یافته ‌است.
 
افزایش این حملات سبب شده نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق با پشتیبانی هواپیماهای جنگی، عملیاتی را برای هدف قرار دادن مخفیگاه‌های داعش در استان‌های شرقی و شمالی کشور انجام دهند.
 
https://naftonline.ir/news/20783/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0