تاریخ انتشارسه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر، بیمه دانا و سرمایه‌گذاری توسعه صنایع سیمان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره، بیمه پاسارگاد و پالایش نفت لاوان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
بورس ایران | نفت آنلاین
بورس ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 25هزار و 502واحدی  به کار خود پایان داد و بیش از 7میلیارد و 760میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 9هزار و 85میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 190هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر، بیمه دانا و سرمایه‌گذاری توسعه صنایع سیمان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های سیمان مازندران، رینگ‌سازی مشهد و صنایع لاستیک سهند بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 984میلیون ورقه به‌ارزش 5331میلیارد تومان در 1004هزار نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) 166واحد رشد کرد و در ارتفاع 9940واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره، بیمه پاسارگاد و پالایش نفت لاوان بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و بیمه کوثر بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
 
https://naftonline.ir/news/20776/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0