تاریخ انتشاردوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟

سهامداران این خبر را حتما بخوانند

سهامداران شرکت‌های گسترش سرمایه‌گذاری دارویی تامین، سبحان دارو و سیمان مازندران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بهمن دیزل، بیمه کوثر و نفت ایرانول در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟ | نفت آنلاین
سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشت؟ | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین  شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 22هزار و 720واحدی به کار خود پایان داد و یش از 7میلیارد و 258میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 9هزار و 524میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 272هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری دارویی تامین، سبحان دارو و سیمان مازندران امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های مدیریت صنعت شوینده، توسعه صنعتی بهشهر و قند لرستان بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 23میلیون ورقه به‌ارزش 4565میلیارد تومان در 687هزار نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) 166واحد رشد کرد و در ارتفاع 9774واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بهمن دیزل، بیمه کوثر و نفت ایرانول بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، سرمایه‌گذاری مسکن پردیس و ویتانا بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
https://naftonline.ir/news/20767/
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0