تاریخ انتشاردوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 12 هزار متر مربع زمین برای ساخت موزه نفت اختصاص یافته که عملیات اجرایی آن در سالجاری صورت می‌گیرد.
عملیات اجرایی احداث موزه نفت گچساران در سالجاری/اختصاص 12 هزار مترمربع برای احداث موزه
عملیات اجرایی احداث موزه نفت گچساران در سالجاری/اختصاص 12 هزار مترمربع برای احداث موزه
به گزارش نفت آنلاین مجید صفایی ظهر امروز در بازدید از  زمین  اختصاص داده شده برای ساخت موزه نفت در گچساران اظهار کرد: با توجه به قدمت تاسیسات نفت در این شهرستان با احداث موزه نفت می‌توانیم گامی موثر در جهت معرفی آثار تاریخی  و نفتی این شهرستان  داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایجاد موزه نفت در گچساران برای کارکنان قدیمی این صنعت یک نوستالژی را رقم  خواهد زد.

وی با بیان اینکه  12 هزار متر مربع زمین برای ساخت موزه نفت اختصاص یافته که عملیات اجرایی آن در سالجاری صورت می‌گیرد، افزود: با احداث موزه نفت  در گچساران می‌توان این شهرستان را به عنوان یک مکان فرهنگی معرفی کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه موزه نفت در حاشیه جاده سلامت دوگنبدان احداث خواهد شد، عنوان کرد: برای احداث این موزه تاریخی در مرحله نخست 43 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد.

 صفایی با بیان اینکه هم اکنون زمین این طرح به مشاور تحویل و کار مطالعات نیز آغاز شده است، افزود: احداث موزه نفت در گچساران در جذب گردشگر در جنوب کشور نقش بسزایی خواهد داشت.

 صفایی خاطرنشان کرد: در این موزه ابزار آلات و وسایل قدیمی و اشیاء موبوط به تولید و اکتشاف نفت و گاز گچساران نگهداری می‌شود.
https://naftonline.ir/news/20766/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0