تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
ادامه انتصابات در شرکت پخش

سرپرست HSE شرکت پخش منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مسعود سهرابی را به‌عنوان «سرپرست اداره بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل» این شرکت منصوب کرد.
انتصاب در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران | نفت آنلاین
انتصاب در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین  به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، کرامت ویس‌کرمی با ابلاغ این حکم ضمن آرزوی موفقیت برای مسعود سهرابی در انجام امور محوله و همراهی کارکنان متعهد آن اداره در فراهم آوردن شرایط ایمن و مساعد در محیط کار،  از خدمات ارزنده ایرج کلهری در زمان تصدی این سمت تشکر و قدردانی کرد.

برنامه‌ریزی و هدایت فعالیت‌های مرتبط در چارچوب دستورعمل‌ها و استانداردهای مصوب، ارتقای بهداشت، ایمنی، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، نظارت بر عملکرد طرح‌ها و پروژه‌ها و پیمانکاران، ارتقای دانش نظری و توسعه مهارت‌های راهبردی کارکنان، پیشگیری و کاهش عوامل مخاطره‌آمیز و آسیب‌رسان از طریق بهبود فناوری، نظارت عالیه بر حسن اجرای جلسات کمیته‌های فرعی بخشی از موارد مهمی است که در این حکم به آن اشاره شده است.

گفتنی است، مسعود سهرابی ۳۲ سال سابقه خدمت در صنعت نفت دارد و پیش از این به‌عنوان مسئول پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی پخش مشغول فعالیت بوده است. وی همچنین در شرکت ملی گاز مایع ایران، شرکت ملی گاز ایران و نیز به‌عنوان رئیس اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست منطقه تهران سابقه فعالیت دارد.
 
https://naftonline.ir/news/20638/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0