تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا به معنی عادی شدن شرایط نیست گفت: از مدیران و روسای ادارات خواسته شده در صورت ضرورت کارکنان را به محل کار احضار کنند.
دکتر شریعتی استاندار خوزستان  | نفت آنلاین
دکتر شریعتی استاندار خوزستان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ،  غلامرضا شریعتی روز شنبه در جمع خبرنگاران و در حاشیه بازدید از بیمارستان شفای اهواز، اظهارداشت: به عنوان رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان، بر عهد خود با مردم پایبند هستم و با همکاری همه اعضای این ستاد تمام تلاش و توان خود را برای حفاظت و صیانت از سلامت جامعه بکار گرفته‌ام.

وی از مردم خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان خارج نشدن از منزل را به عنوان یک اصل و اولویت بدانند. مردم اگر تنها برای موارد ضروری از منزل خارج شوند، این اپدیمی مهار خواهد شد.

وی همچنین در خصوص فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی خطاب به مدیران و مسئولان سازمان‌ها، بیان‌داشت: ضمن اینکه بر فعالیت ادارات تاکید می‌شود؛ از مسئولان دستگاه‌های مختلف انتظار می‌رود که با مدیریت صحیح ، حضور کارکنان در محل کار را به حداقل برسانند و در صورت نیاز افراد را احضار کنند.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه با هرگونه تصمیم و اقدامی که بدون نظر ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا انجام شود برخورد خواهد شد، گفت: در این زمینه تعارف و مماشاتی صورت نمی‌گیرد و لازم است تا دستورالعمل‌ها بر اساس بخشنامه‌ها و مصوبات عملی و اجرایی شوند.

استاندار خوزستان ادامه داد: مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا را نباید به این معنی دانست که همه چیز تمام شده بلکه برعکس کار مقابله و مدیریت این بیماری آغاز شده و باید بیش از گذشته از توان و تلاش خود برای مهار آن استفاده کرد.

وی با تاکید به فرمانداران مبنی بر اینکه محدودیت‌های سختگیرانه برای پیشگیری و سرایت این بیماری همچنان باید در اولویت باشد گفت: ورودی استان و شهرها و تردد درون شهری باید مورد کنترل قرار بگیرد. علاوه بر این نیز لازم است تا ترددهای دورن شهری به حداقل ممکن برسد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: سختگیری‌ها همچون گذشته به قوت خود باقی هستند و با مشاغلی که مجوز فعالیت داشته اما پروتکل‌ها را لحاظ نکنند به شدت برخورد می‌شود. علاوه بر این با صنوفی که مجوز فعالیت ندارند اما شروع بکار کرده اند برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

وی همچنین از دستور خود به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز مبنی بر اینکه مشاغل کم خطر در صورت داشتن کارت سلامت اجازه فعالیت دارند، افزود: بر همین اساس هرگونه فعالیت بدون داشتن کارت سلامت جرم محسوب می‌شود.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور جهان سرایت کرده است.
------------------------------------------------------------------------------
قابل توجه خوزستانی های عزیز ؛ به محبوب ترین پیج تخصصی اینستاگرام در بین مردم خوزستان بپیوندید؛ آخرین اخبار استخدامی صنعت نفت و انرژی ؛ اخبار صنعت نفت در خوزستان و ... را در پیج اینستاگرام ما دنبال کنید:
https://naftonline.ir/news/20599/
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
افشین
با تشکر و خدا قوت به تمام مدیران ومسئولان محترمی که به سلامت جامعه اهمیت داده و‌ در این راستا تلاش میکنند ...متاسفانه باید عرض کنم .. در برخی ادارات و مراکز دولتی ..هستند رئیس ها و به اصطلاح مهندسانی که از خود ویروس کرونا خیلی مخرب تر و خطرناک ترند ...به امید شکست کرونا واز بین رفتن این رییس های نالایق..که نه بر اساس شایستگی بلکه الکی اومدن بالا و میخان مسایل بچگیشون رو سر کارگرای زیر دستشون جبران کنن....لازم است از خیلی از مسئولان محترم و روسای عزیزی که واقعا زحمت میکشن و برای سیستم شون مثبت هستن معذرت خواهی کنم ..منظورم با یه عده در اقلیت‌ عه...
feedback
Iran, Islamic Republic of
خب که چی؟ با اداراتی که رعایت نکنن چه برخوردی میشه؟ تو اداره نقشه برداری لیست رد میشه و تعدادی را کشیک اعلام میکنن ولی عملاً همه کارگرا سر کار هستند. امروز شخصی مریض احوال بود که بدلیل نداشتن مرخصی استحقاقی سالیانه مجبورش کردند بیاد و سرکار حضور داشته باشه.
feedback
Iran, Islamic Republic of
بامن بعنوان مادری که فرزند۱۰ماهه دارم و نبایدبرم سرکاراصلاهمکاری نمیشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
احمد جعفری
با سلام .... جناب استاندار مطالب جنابعالی خوانده شد... قوانین گفته شد خوب .... ولی قوانین بعد از گفته شدن باید بطور جدی از مردم خواسته شود تا اجرا گردد.. در غیر این صورت روز از نو شروع میشود ... سختگیرانه بخواهید تا قوانین اجرا شوند... سختگیرانه بخواهید تا اجرا شود.
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام .مسئولین کشور ما ثابت کردن استاد گند زدن به همه چیز هستند چون بر اساس لیاقت و شایستگی به افراد پست ومقام دا ده نمیشه و فقطپارتی و رابطه حرف اول و اخر رو میزنه .در ارتباط با مسئله ی کرونا هم اخرش هم تلفات زیاد میدیم هم رکود اقتصادی به وجود میاد هم فاجعه رخ میده هم پول زیادی باید خرج کنیم هم مردم بدبخت تر میشن.هم خشم عمومی باعث بروز نا ارامی های گسترده اجتماعی خواهد شد و دست اخر برمیگردن سر نقطه ی اول که باید قرنطینه ی سختگیرانه انجام بشه .این گو ی و این میدان .به قول معروف هم پیاز رو میخوریم هم چوب رو بعد پولو هم باید بدیم .
feedback
United Kingdom
سید کریم موالی زاده
دستورات صائب و منطقی استاندار محترم خوزستان با بیانات رئیس جمهور متفاوت است
رییس‌جمهوری یواش یواش ملاحظات بهداشتی را کم‌کرده است ا جمله تردد درون استان ووووو
feedback
Iran, Islamic Republic of
نیما
کارکنان تلمبه ی نفت عبدالخان عملکرد خوبی در این وضع کرونایی به نمایش گذاشتن
feedback
Iran, Islamic Republic of
نیما
کارکنان تلمبه ی نفت عبدالخان عملکرد مناسبی در این اوضاع کرونا به نمایش گذاشتند
feedback
Iran, Islamic Republic of
Ali
باسلام
چرا فكري به حال اقماري ها نمي كنين كه هر كدوم از يه شهر ميان و تو بيابون وضعيت بهداشت كمه فكري به حال مانمي كنن ماهم ايراني هستيم مال اين كشوريم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین حاجی پور
با سلام دکتر شریعتی بامرام دمت گرم سفت و سخت بایست مردم هم پشتتن البته با خاطی ها هم برخورد کنید امروز رییس اداره من برا اینکه من چند روز مرخصی گرفتم برام غیبت رد کرده واقعا آدم چی بگه یعنی بریم کرونا بگیریم این رییس ها راحت میشن حالا این غیبت ها رو چکار کنم دکتر.
feedback
Iran, Islamic Republic of
الا
عالی
تازه ترين نظرات
0