تاریخ انتشارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت گاز موفق به دریافت تندیس بلورین این جایزه و کسب رتبه نخست تعالی در سطح شرکت ملی گاز ایران در سال ۱۳۹۸ شد.
پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد | نفت آنلاین
پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین  به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا پرنیان، مدیر تعالی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: در سومین دوره ارزیابی سرآمدی و بهبود مستمر صنعت گاز که براساس مدل تعالی EFQM در میان ۴۷ شرکت تابع گاز در حوزه‌های ستادی، پالایش، انتقال و گازرسانی برگزار شد، پالایشگاه خانگیران با کسب بالاترین امتیاز در سومین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران موفق به دریافت تندیس بلورین و عنوان سرآمدترین شرکت صنعت گاز شد.

وی افزود: امتیاز کسب شده بالاترین امتیاز شرکت‌های تابع صنعت نفت در ادوار مختلف جایزه ملی تعالی سازمانی بوده است.

مدیر تعالی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد اظهار کرد: در پنج روز حضور تیم ارزیابی متشکل از ارزیابان جایزه ملی تعالی و ارزیابان صنعت گاز، میزان تحقق اهداف و استراتژی‌ها و روند عملکرد شرکت در دو حوزه توانمندسازها و نتایج براساس الگوی تعالی کیفیت اروپا و منطق امتیازی رادار ارزیابی شد.

پرنیان ادامه داد: ارزیابان پس از بررسی‌های صورت‌گرفته، گزارش بازخورد خود را در قالب نقاط قوت و فرصت‌های بهبود به دبیرخانه جایزه سرآمدی صنعت گاز و پالایشگاه ارائه کردند که شناسایی و اجرای برنامه‌های بهبود منتج از آنها، هم‌اکنون در دستور کار واحد مهندسی سامانه‌ها و بهره‌وری قرار گرفته است.

شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در دو دوره گذشته نیز جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت گاز را در بین پالایشگاه‌های گازی به خود اختصاص داده بود.
 
https://naftonline.ir/news/20593/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0