تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بر الزام این شرکت در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و پایداری تولید تأکید کرد و گفت: توسعه خدمات ورزشی و نشاط‌آور را در دستور کار داریم.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ،  به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی دیروز (شنبه، ۱۶ فروردین‌ماه) در بازدید از روند احداث پارک ورزش و نشاط این شرکت ضمن آرزوی سلامت و تندرستی برای خانواده بزرگ صنعت نفت گفت: خدمات عمومی مرتبط با سلامت و نشاط جمعی کارکنان و خانواده‌ها باید هماهنگ با دیگر تمهیدات بهداشتی و ایمنی در سراسر حوزه عملیاتی شرکت ارائه شود و تاکنون اقدام‌های خوبی در این زمینه و همچنین توسعه فرهنگ ورزش و سرگرمی انجام شده است.

وی هدف از این بازدید را بررسی میزان پیشرفت پروژه احداث پارک ورزش و نشاط دانست و با بان اینکه روند پیشرفت کار قابل قبول است، افزود: جلب رضایت کارکنان و خانواده‌های آنها گامی مهم برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و پایداری تولید است، بنابراین همه تلاش‌ها بر تحقق این الزام متمرکز خواهد شد و در کنار تولید، خدمات مورد نیاز همکاران را با بهترین کیفیت و استاندارد ارائه خواهیم کرد.

پارک ورزش و نشاط در مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت‌خیز جنوب در حال احداث و توسعه است.
 
https://naftonline.ir/news/20539/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0