تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
نفت‌آنلاین از مسئولین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب کسب اطلاع کرد؛

حل مشکلات قراردادی تعدادی از رانندگان استیجاری مدیریت مهندسی و ساختمان NISOC و پرداخت معوقات آن‌ها

حل مشکلات قراردادی تعدادی از رانندگان استیجاری مدیریت مهندسی و ساختمان NISOC و پرداخت معوقات آن‌ها بزودی انجام خواهد شد.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب || نفت آنلاین
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب || نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین؛با تاکید و پیگیری ویژه مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، پرداخت بخش اعظم مطالبات معوق تعدادی از خودروهای استیجاری مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت، تا کمتر از دو هفته دیگر انجام خواهد شد.

شنیده ها حاکی از آن است که ظاهراً عده ای با تحریک رانندگان مذکور به ایجاد تجمع‌های غیرقانونی، قصد دارند در روند عادی حل مشکل قرارداد آن‌ها اخلال ایجاد نموده و انگیزه‌های مشکوک خود را تعقیب نمایند.

بر اساس پیگیری دقیق خبرنگار ما حقوق و مزایای رانندگان استیجاری در تمامی شرکت‌های تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بصورت منظم پرداخت شده است و تعویق در پرداخت حقوق تعدادی از رانندگان در یکی از مدیریت‌های Nisoc، نه به دلیل مشکلات مالی، بلکه صرفا به‌دلیل  مشکل قراردادی ایشان بوده و در حال حاضر تا حد زیادی مرتفع شده است.

شایان ذکر است صبح امروز تعدادی از این رانندگان با ارسال پیام به نفت آنلاین ، خواستار پیگیری موضوع توسط این رسانه خبری از مسئولین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بودند.
https://naftonline.ir/news/20316/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین اهوازی
خدا وکیلی فقط در حد شعار هس
چرا کسی نیست ببینه اینها اجرا شده یا
چرا فقط برا ما نیروهای پیمانکاری بدبخت چیزی نیس
قراردادی ها پول غذا سنوات پاداش همه با حقوق واریز میشه ولی برا ما پول نیس
این عدالت اسلامی هس
feedback
Iran, Islamic Republic of
احمد جعفری
با سلام : آقایان مدیر ... اگر شماها به موقع این مشگلات که ذکر نمودید حل گنیید .. پرسنل قردادی با امید بیشتری کار میکردند. و پیشرفت کار هم بالاتر بوده است ... حال ببین مدیر باعث کاهش کار شده یا پرسنل قراردادی...
0