تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
بیژن زنگنه در گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما گفت بزودی در خصوص طبقه بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری صنعت نفت خبرهای خوبی اعلام می شود.
وعده وزیر نفت در خصوص اجرای طبقه بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری || نفت آنلاین
وعده وزیر نفت در خصوص اجرای طبقه بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری || نفت آنلاین
زنگنه وزیر نفت در گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما:

چندین ماه است در خصوص طبقه بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری در حال کار و پیگیری هستیم و بزودی خبرهای خوبی اعلام می‌شود.

در خصوص نیروهای قراردادی مدت موقت تغییراتی در معیشت آنان دادیم.

همیشه گفتم عددی درباره مقدار صادرات نفت نمی‌گویم، اگرچه مردم محرم هستند، اما صدای ما را فقط مردم نمی‌شنوند و دشمنان ما هم می‌شنوند.

در زمینه توسعه میدان گازی پارس جنوبی عملکرد بسیار درخشانی داشتیم و از برداشت روزانه ۲۸۰ میلیون مترمکعب در سال ۹۲ به رقم روزانه ۶۷۰ میلیون مترمکعب رسیده‌ایم.

برداشت نفت از میدان‌های غرب کارون نسبت به سال ۹۲، ۵ برابر شده است.

طرح توسعه فاز ۱۱ پس از رفتن توتال و چینی‌ها به شرکت ایرانی پتروپارس سپرده شده است و عملیات حفاری چاه‌های آن به‌زودی آغاز می‌شود؛ انتظار می‌رود برداشت از این فاز تا پایان این دولت آغاز شود.

میدان‌های مشترک تقریبا به سامان رسیده‌اند؛ از اساس قرار نیست در میدان‌های مشترک برداشت ما بیشتر باشد، زیرا برای نمونه در میدان فروزان سهم طرف دیگر (عربستان) بیشتر است.

طرح توسعه لایه‌های نفتی پارس جنوبی در این دولت آغاز و با شرکت ایرانی برای توسعه این لایه مذاکره شده است.

جمع‌آوری گازهای همراه نفت یکی از افتخارهای صنعت نفت است، بزرگترین تاسیسات جمع‌آوری فرآورش گازهای همراه نفت (طرح پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس) امسال یا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

پیچیدگی فروش نفت‌ خام  یکی از دلایل ناموفق بودن عرضه نفت خام در بورس انرژی است و شرکت ملی نفت ایران در زمینه فروش نفت در بورس انرژی بسیار انعطاف به خرج داده است.

میانگین مصرف کنونی بنزین روزانه ۷۵ تا ۷۶ میلیون لیتر است و پول حاصل از فروش بنزین به حساب هدفمندی یارانه‌ها می‌رود و رقمی گیر ما نمی‌آید. 

با سهمیه‌بندی بنزین مصرف ۲۰ میلیون لیتر کاهش یافته است، اما بارها گفتم این رقم ثابت نمی‌ماند. سهمیه‌بندی سبب شد تراز منفی شدن بنزین به تاخیر بیفتد. 

اگر قیمت بنزین تغییر نمی‌کرد سال ۱۴۰۰ واردکننده بنزین می‌شدیم. ایران هم اکنون بزرگترین صادرکننده بنزین در اوپک است.

آینده برداشت گاز و میعانات گازی از پارس جنوبی رو به افت است و اکنون با همه توان تولید از این میدان در حال برداشت است؛ دیگر نمی‌توان با توجه به مقدار میعانات گازی پالایشگاه دیگری مانند ستاره خلیج فارس با خوراک میعانات گازی ساخت.


آخرین اخبار موثق از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل را در پیج اینستاگرام نفت آنلاین دنبال کنید؛ عضویت از طریق لینک زیر:
https://www.instagram.com/naftonline
https://naftonline.ir/news/20103/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
قرارداد موقت
چه تغییراتی ما ک چیزی ندیدیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
متاسفانه اگر تغییرات به راستی مثبت بوده که نمیدانم اما در روال زندگی همه مردم منفی های زیادی دیده می شود
feedback
Iran, Islamic Republic of
قراردادی مدت موقت
با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
بخدا اگرتغیری دادی حقوق نیروی قراداد مدت موقت والله ندادی
feedback
Iran, Islamic Republic of
بهلول
منفورترین و دروغگوترین وزیر نفت تاریخ ایران. پرسنل را به خاک سیاه نشاندی. امیدوارم به حق فاطمه زهرا(س) خدا به خاک سیاهت بنشاند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
بهلول
7 سال نیروهای مظلوم مدت موقت را سر کار گذاشتی و دروغ گفتی و روز به روز زندگی را به کامشان تلختر کردی. علی رغم هیاهوی فراوان هیچ گشایشی در معیشت ما ایجاد نشد و حالا نوبت به عزیزان پیمانکاری رسیده که آنها را با همین وعده ها سر کار بذاری. اگر هم روی کاغذ دو قرون به نیروهای مدت موقت اضافه کردی که صد البته صوری بود ولی در عمل با تبدیل کردن آنها به کارمند در ماه پایانی هرسال و پرداخت عیدی کارمندی، حتی از همون حقوق خودشون هم کسر کردی. کدام بهبود معیشت؟ کدام تغییر مثبت؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
بهلول
می خواستم تشکر کنم از سایت وزین نفت آنلاین. بدون اغراق شما مظهر حق گویی و رسالت خبر و خبر رسانی هستید. شجاعت شما مثال زدنی است. برایم ثابت شد که واقعا طرفدار عدالت هستید. اصلا باورم نمیشد که کامنتهای منو درج کنید. تشکر ویژه از مدیریت محترم سایت و خدا قوت به همه عوامل ذدست اندرکار
feedback
Romania
مجید
چقد دروغ الان ۶ماهه میگید طبقه بندی کی پس اجرا میشه همه نصفه نیمه کاره یه پاداش یا تراز مالی میخواید بدید الان بدین نه ۲روز به عید ابستن میکنید اگر چیزی میخواید بدین از زمان اعلام تراز مالی ۵ روز میگذره پسکی
تازه ترين نظرات
0