تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
بیژن مقدم بیرانوند رییس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان گفت: به 36 بانک در خرم آباد در اعتراضات به گرانی بنزین توسط آشوبگران از صفر تا 100 خسارت وارد شده است و از این تعداد 5 بانک را آتش زدند.
تخریب چند بانک  در پی سهمیه بندی بنزین | نفت آنلاین
تخریب چند بانک در پی سهمیه بندی بنزین | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ رییس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان گفت: آشوبگران با فرصت طلبی از اعتراضات آرام مردمی به افزایش قیمت بنزین به ۳۶ شعبه از بانک های دولتی و خصوصی سطح شهرستان خرم‎آباد خسارت وارد کردند.

بیژن مقدم بیرانوند روز دوشنبه  اظهار داشت: از ۳۶ شعبه بانک خسارت دیده تعداد پنج شعبه توسط اغتشاشگران آتش زده شد.

وی با اشاره به اینکه در هیچ یک از شهرستان های استان به بانک ها خسارت وارد نشده است گفت: همچنین تعداد ۴۶ دستگاه خودپرداز در سطح شهرستان خرم آباد آسیب دیده و غیرفعال شده است.

به گفته وی  آشوبگران شیشه ها، درب حفاظ ها، سیستم های نوبت دهی، دوربین های مدار بسته و تجهیزات رایانه ای برخی از بانک ها را نیز از بین برده اند.

مقدم بیان کرد: خسارت وارد شده به بانک های دولتی و خصوصی از صفر تا ۱۰۰ درصد می باشد که خسارات ریالی آن به محض دریافت گزارش اطلاع رسانی می شود.

اعتراض‌ها به اصلاح قیمت بنزین که بر اساس مصوبه شورای هماهنگی سرا قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا  گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.

در برخی شهرها این اعتراض‌ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد.
 
https://naftonline.ir/news/19415/
منبع : رکنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0